اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز به کار دفتر فن‌ بازار در فارس صورت می‌گیرد

توسعه بازار منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با آغاز به کار دفتر فن ‌بازار در فارس، زمینه توسعه بازار منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و افزایش تولید بر مبنای دستاوردهای علمی دانشگاهی مهیا می‌شود.

توسعه بازار منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی صداقت‌پور در آیین افتتاح دفتر فن‌ بازار منطقه‌ای در فارس اظهار داشت: این دفتر جایگاهی برای حضور نخبگان و اساتید دانشگاه دارای طرح‌های دانش‌بنیان است.

وی به اهمیت راه‌اندازی فن‌ بازار منطقه‌ای استان فارس اشاره کرد و گفت: گستره وسیعی از خدمات شامل کمک به بازاریابی محصولات واحدهای صنعتی، همکاری و تعامل در فروش تجهیزات و فناوری‌های شرکت‌ها و موسسات عضو، تسریع در شناسایی نیازها و مشکلات واحدهای تولیدی، ارائه خدمات تخصصی فناوری مورد نیاز به اعضای فن‌بازار منطقه‌ای و برگزاری نشست‌های تبادل فناوری و کمک به فرآیند صادرات و انتقال فناوری این استان توسط فن‌بازار منطقه‌ای انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه این استان با دارا بودن 57 شهرک صنعتی در حال واگذاری ، از استان‌های شاخص کشور محسوب می‌شود گفت: فعالیت یک‌هزار و 571 واحد صنعتی فعال با اشتغالزایی 21 هزار نفر و نیز احداث یک‌هزار و 630 واحد فنی در مرحله ساخت و ساز که حداکثر در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند، ایجاد فن‌بازار در فارس را توجیه‌پذیر می‌کند.

صداقت پور افزود: علاوه بر آن در نیمه نخست امسال 230 سرمایه‌گذار جدید با دریافت زمین نسبت به ساخت واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی اقدام کرده‌اند که این موضوع بیانگر افزایش اشتیاق و استقبال سرمایه‌گذاران به توسعه صنعتی در فارس است.

وی اضافه کرد: شهرک فناوری شیراز به عنوان محل مناسب برای فعالیت واحدهای فناوری و شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای در حال راه‌اندازی بوده و بستر مناسبی برای پیوند علم و صنعت در فارس فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: علاوه بر آن مراکز خدمات کسب و کار در شهرک‌های صنعتی لار و آباده نیز در مرحله راه‌اندازی است و تا دهه مبارک فجر به صورت کامل فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کنند که این مراکز نیز بستر خوبی برای واحدهای فنی مشاوره‌ای فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2448/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول