اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در 11 نقطه استان بوشهر

رزمایش الی بیت‌المقدس در 11 نقطه از استان بوشهر با رمز محمد رسول‌الله (ص) آغاز شد.

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در 11 نقطه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پیش از ظهر امروز این رزمایش پس از فرمان قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) مستقر در اهواز که به صورت ویدئو کنفرانس داده شد، با عملیات‌های تأخیری، انفجار، دفاع از کوی و برزن، دفاع از ساحل، ضد هلی برن، پدافند غیر عامل و امداد و نجات در چهار استان خوزستان، لرستان، ایلام و بوشهر برگزار شد.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی امام هادی(ع) استان بوشهر در حاشیه این رزمایش گفت: بیست هزار نفر از بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، دانشجویی، دانش‌آموزی و کوثر در صبحگاه مشترک این رزمایش در یازده نقطه استان بوشهر شرکت داشتند.

فتح‌الله جمیری افزود: پس از صبحگاه، هفت هزار تن از بسیجیان آموزش‌دیده گردان‌های بیت‌المقدس استان بوشهر سریال‌های از پیش تعیین شده را عملیاتی کردند.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش نقش مهمی در آمادگی دفاعی بسیجیان و نظام اسلامی دارد اضافه کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس که به فرمان مستقیم فرمانده کل قوا است، با توجه به نیاز به آمادگی دفاعی کشور انجام می‌شود.

جمیری تصریح کرد: ما بسیجیان و آحاد جامعه آماده و جان برکف راه سالار شهیدان و شهدای نظام اسلامی را ادامه می‌دهیم و امیدواریم که سرباز خوبی برای امام زمان(عج) باشیم.

انتهای پیام/66006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول