اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

رزمایش بیت‌المقدس در پلدختر برگزار شد

رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور دو گردان بیت‌المقدس و یک گردان ثامن الائمه و یک گردان شهید شکارچی در منطقه عمومی سراب جهانگیر پلدختر برگزار شد.

رزمایش بیت‌المقدس در پلدختر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: این رزمایش با عنوان الی بیت‌المقدس به مدت دو روز پنج شنبه و جمعه 21 و 22 آذرماه جاری با شعار بسیج، ولایت و استقامت برگزار می‌شود.

محمد شریف نوریان افزود: انجام تمرینات تاکتیکی و نبرد سخت فوق‌العاده پدافند غیرعامل و دفاع از کوی و برزن توسط گردان‌های ثامن الائمه و شهید شکارچی انجام شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش در دو مرحله انجام می‌شود، گفت: این رزمایش در روز دوم پس از برگزاری صبحگاه نظامی با حضور بسیجیان، پاسداران و جمعی از مسئولان پلدختر، با هدف افزایش توان رزمی و دفاع از کوی و برزن توسط گردان‌های حاضر انجام شد.

نوریان ارتقاء توانایی‌ها و آمادگی‌های رزمی بسیجیان، آمادگی برای کمک به آحاد مردم در مقابله با بلایا و حوادث، ارزیابی آموزش‌های رزمی و غیر رزمی مرتبط ارائه شده به بسیجیان، انسجام و وحدت در نیروهای بسیج و حفظ روحیه ایثارگری در آنان را از دیگر  اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: امام جمعه و فرماندار شهرستان همکاری‌های مناسبی را در جهت برگزاری هرچه بهتر این رزمایش انجام دادند.

امام جمعه پلدختر در حاشیه این رزمایش به خبرنگار فارس در پلدختر، رزمایش بیت‌المقدس را  تداعی‌کننده رشادت و ارزش‌های ماندگار شهدا و مردان بزرگ دانست و گفت: حضور نیروهای بسیجی امروز موجب استحکام و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

حجت الاسلام علی محمد لروند رزمایش الی ‌بیت‌المقدس را نمایش اقتدار بسیج در صیانت از کشور دانست و افزود: بسیج با این اقتدار خود به دشمنان ایران اسلامی سیلی محکمی می‌زند و نشان می‌دهد که باید دندان طمع را از کشور ما بکنند.

وی بسیج قوت قلب ملت ایران دانست و گفت: بسیج این شجره طیبه و دل‌های پاک وصل به ولایت شده و تفکر بسیجی تفکری است که از ولایت جوشیده خالص و بی‌شائبه است.

لروند افزود: هیچ‌گونه اشکالی در تفکر بسیجی نیست و همیشه مورد حمایت حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه پلدختر گفت: امروز ایران اسلامی برای کشورها یک الگو و اقتدار جمهوری اسلامی زبانزد تمام ملت‌های دنیا است.

امام جمعه پلدختر گفت: بسیج این یادگار همیشه جاوید امام راحل به معنی حضور مردم در تمام‌ صحنه‌ها به ویژه دفاع از کشور و ملت و  مدافع ارزش‌های اسلامی بوده و امروز معیار بسیج معمار انقلاب یعنی حضرت امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/2304/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول