اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

سوریه به مذاکره ذلت‌بار تن نمی‌دهد

امام جمعه موقت یاسوج گفت: سوریه تسلیم هیچ‌گونه مذاکره ذلت‌باری نمی‌شود.

سوریه به مذاکره ذلت‌بار تن نمی‌دهد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌ که وحدت حوزه و دانشگاه آرزو و آرمان امام خمینی بود، اظهار کرد: امام راحل از همه ظرفیت‌های دنیای اسلام برای تحقق این امر مهم استفاده می‌کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر در ادامه افزود: دشمن برای رسیدن به خواسته خود همواره ایجاد تفرقه و جدایی را در میان این دو نهاد اصیل دنبال می‌کرده و امروز نیز از جدایی حوزه و دانشگاه غافل نیست.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به توجه ویژه مقام معظم رهبری به انسجام میان حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: در همه دیدارهایی که این دو قشر با رهبری تاکنون داشته‌اند معظم‌له آن‌ها را به وحدت و همبستگی سفارش کرده‌اند که نشان‌دهنده اهمیت آن از دیدگاه امام و رهبری است.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با تبریک هفته پژوهش به همه پژوهشگران استان کهگیلویه و بویراحمد، زیربنای توسعه در هر نقطه و منطقه‌ای را توجه به امر تحقیق و پژوهش دانست و گفت: کشورهایی در دنیا موفق و سربلند در توسعه هستند که تحقیق و پژوهش را سرلوحه کارهای خود کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از خطبه دوم این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه پای میز مذاکره می‌رود اما تسلیم هیچ‌گونه زورگویی نمی‌شود.

امام جمعه موقت شهر یاسوج به مذاکرات ژنو دو اشاره کرد و گفت: سوریه برای نشستن پای میز مذاکره شرایطی برای خود دارد که لازم است طرف مقابل به این شرایط احترام بگذارد.

وی از عربستان به عنوان عامل اصلی در پیچیده شدن اوضاع و شرایط سوریه و ایجاد بحران در این کشور یاد کرد و گفت: مسئولیت بسیاری از این خون‌ریزی‌ها در سوریه بر عهده عربستان است که تروریست‌ها را کمک مالی و نظامی می‌کند.

وی جرم مردم سوریه را پایبندی به اصول خود دانست و گفت: این مردم اجازه نمی‌دهند دیگران برای آنها تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/2571/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول