اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش پیاده‌روی حرم تا حرم در نکا برگزار شد

همایش پیاده‌روی حرم تا حرم با هدف گرامیداشت نام و یاد شهدا در نکا برگزار شد.

همایش پیاده‌روی حرم تا حرم در نکا برگزار شد

رییس اداره ورزش و جوانان نکا ظهر امروز در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در نکا گفت: با توجه به در پیش بودن کنگره 180 شهید کارمند مازندرانی و 432 شهید شهرستان نکا این همایش با هدف زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا برگزار شد.

حسین دلیلی افزود: در این آیین که با حضور مسئولان شهرستانی، هیئت‌های ورزشی و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد و با حضور در مزار شهدای این شهرستان با اهدای فاتحه و گل افشانی و عطر‌افشانی بار دیگر بر حفظ ارزش‌ها و دستارودهای انی انقلاب تاکید شد.

وی تصریح کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و این همه آزادی و صلابت ایران اسلامی مدیون از خودگذشتگی شهدا و خانواده‌هایشان است که باید قدردان زحمات آنان باشیم.

دلیلی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این همایش، مسیر حرم گلزار شهدای نکا را تا حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان پیاده‌روی کردند، یادآور شد: علاوه بر پیام سلامت در پیاده‌روی، پیام بلند شهدا و درس آزادگی و سلامت جامعه ما با حضور نورانی شهدا از اهداف بلند ما بوده است.

رییس اداره ورزش و جوانان نکا با تاکید بر ارزش و جایگاه شهدا و ایثارگران در جامعه اسلامی گفت: مرهون شهدا و ایثارگران بودن جامعه ایران نه یک شعار بلکه یک اعتقاد است.

این مسئول گفت: در این همایش پیاده‌روی هیئت‌های ورزشی همگام با مسئولان با شهدا تجدید بیعت کردند و با این همایش در واقع پیام شهدا و حفظ ارزش‌های انقلاب در سطح شهرستان و در بین اقشار مختلف انتشار یافت.

وی افزود: افراد شرکت‌کننده در این همایش در حرم گلزار شهدای در منطقه آرامگاه و همچنین حرم شهدای گمنام که به شهدای خوشنام شهرمان معروف شده‌اند، امروز آزادگی شهدای ما را فریاد زدند.

دلیلی ادامه داد: پاسداشت نام و یاد شهدا در جامعه تنها مختص به قشر و افراد خاصی نیست و باید این نوع ارزش‌گذاری‌ها در جامعه ادامه داشته و در هر مناسبتی این تجدید بیعت با شهدا بعنوان الگویی مناسب در جامعه نهادنیه شود.

به گزارش فارس، شرکت‌کنندگان در این مراسم بعد از اهدای فاتحه در مزار شهدای گمنام به عنوان آخرین مقصد با حضور در مسجد جامع نکا نماز جماعت اقامه کردند.

انتهای پیام/86002/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول