اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی خبر داد

پیاده‌روی 150 هزار زائر به سمت مشهد و مرز خسروی در سال گذشته

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: طبق آخرین آمار سال گذشته قریب به 150 هزار نفر در سراسر کشور پیاده به سمت زیارت امام‌ رضا (ع) و مرز خسروی اقدام کرده‌اند.

پیاده‌روی 150 هزار زائر به سمت مشهد و مرز خسروی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ظهر امروز در ستاد برگزاری طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی اظهار داشت: از استان‌های خراسان شمالی، جنوبی، رضوی و سمنان در طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کاروان‌های پیاده هر ساله به سمت مرز خسروی و حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد به راه می‌افتند که این کار توسط حجت‌الاسلام مرحوم ابوترابی بنیان‌گذاری شده است، گفت: آخرین آمار در سال گذشته قریب به 150 هزار نفر در سراسر کشور بوده که در سرما و گرما در قالب کاروان‌های پیاده حرکت کرده‌اند.

به گفته وی، در بازدید حجت‌‌الاسلام ‌علی‌محمدی رئیس سازمان اوقاف کشور از پایگاه‌ها در سال گذشته نیز خواستار ارتقاء این خدمتگزاری‌ها شدند.

انتهای پیام/2202/ق10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول