اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شیرود مازندران:

محدود کردن اختیارات شورا کمکی به حل مشکلات نمی‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر شیرود مازندران گفت: محدود کردن اختیارات شوراها علاوه بر اینکه حوزه فعالیت‌ها را محدود می‌کند هیچ کمکی به حل مشکلات نمی‌کند.

محدود کردن اختیارات شورا کمکی به حل مشکلات نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، محمد نامدارپردل شامگاه امروز در مراسم معارفه شهردار شیرود اظهار کرد: محدود کردن اختیارات شورا هیچ کمکی به حل مشکلات نمی‌کند بلکه حوزه فعالیت‌ها و عملکرد آنها می‌کاهد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیرود افزود: متاسفانه حذف پست خزانه‌دار در شوراها برای نمایندگان مردم در شوراها که امین آنها هستند یکی از این موارد است.

وی اظهار داشت: حتی تلاش شد تا حق انتخاب شهردار از سوی شورا را نیز سلب شود.

نامدارپردل با اشاره به مسائل گذشته شهر شیرود گفت: متأسفانه وزارت کشور نیز در سال‌های گذشته در حق شیرود کوتاهی‌های بسیاری داشته که از این حیث شیرود دچار ضرر و زیان و عقب ماندگی بسیاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیرود در ادامه گفت: تشکیل شوراهای اسلامی از دستاوردهای انقلاب و تبلور مردم سالاری در نظام اسلامی ایران است که به سفارش امام راحل به دلیل آغاز جنگ تحمیلی هر چند دیر شکل‌گیری شد و شهر شیرود نیز با تلاش همین نهاد شکل‌گیری و تاسیس شد.

وی اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و اساسی شهر و شهروندان با پیگیری و برنامه‌ریزی این نهاد صورت می‌گیرد پس با توجه به مشکلاتی که بر شهر تازه تاسیس شیرود گذشت ما امروز نیازمند تعامل و همدلی بیشتری برای رفع مشکلات و موانع توسعه این شهر جوان هستیم و در این راه از مسئولان می‌خواهیم به شیرود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

* برنامه‌ریزی و آینده‌نگری بخش مهمی از مسئولیت شهرداری است

شهردار جدید شیرود نیز در این مراسم با تقدیر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان وزارت کشور و استانداری مازندران گفت: امروزه شهرداری‌ها به لحاظ تنوع خدمات و نیز برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای برای آینده بهتر شهرها از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

امیرجعفر قلی‌نژاد گفت: برنامه‌ریزی و آینده‌نگری بخش مهمی از کار شهرداری‌ها است.

وی تصریح کرد: با توجه به حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان و استان این امیدواری در ما وجود دارد که با همدلی و تلاش کارکنان صدیق شهرداری زادگاه امیر خلبان شیرودی به جایگاه یک شهر که شایسته شهروندان آن باشد، برسد.

انتهای پیام/86020/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول