اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر قوچان خواستار شد

تشکیل کمیته خاص برای شناسایی سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به قوچان

عضو شورای اسلامی شهر قوچان گفت: باید کمیته‌ای برای شناسایی سرمایه‌گذاران تشکیل شده و محورهای علاقه‌مندی آنها برای سرمایه‌گذاری در شهر مشخص شود.

تشکیل کمیته خاص برای شناسایی سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا یاقوتی صبح امروز در نخستین جلسه کمیسیون عمران، توسعه و سرمایه‌گذاری شورای شهر قوچان در محل سالن این شورا، اظهار داشت: بعضی کارها مانند عمران و جذب سرمایه‌گذاران در شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل حجم بالا و ترافیک کاری در رسیدگی به نامه‌های مردمی در شورای شهر، کمیسیون عمران، توسعه و سرمایه‌گذاری تشکیل شد.

وی با تأکید بر این مطلب که گرفتار کردن سرمایه‌گذار در سیکل اداری و خسته کردنش در فرستادن از این اتاق به آن اتاق باعث دلسردی وی خواهد شد، تصریح کرد: باید طرح اتاق خدمت برای سرمایه‌گذاران در شهرداری و شورای شهر قوچان تشکیل شده تا بدون کمترین معطلی به کار سرمایه‌گذاران در مجموعه شهرداری رسیدگی شود.

عضو شورای اسلامی شهر قوچان یادآور شد: باید کمیته‌ای برای شناسایی سرمایه‌گذاران تشکیل شده و علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران در موارد سرمایه‌گذاری خود در شهر مانند علاقه به بخش صنعت یا کشاورزی را مشخص تا بتوان از توانمندی‌های آنان به درستی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: می‌توان با برگزاری همایش و حضور سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این همایش علاوه بر شناخت و شناسایی سرمایه‌گذاران، توانمندی‌ها و استعدادهای شهرستان را نیز برای آنان بیان کنیم.

یاقوتی با بیان این مطلب که باید هوای تازه‌ای در کالبد شهر قوچان دمیده شود، بیان کرد: شورای شهر قوچان نگران بافت شهری بوده و با نگاه به مجموعه شهری به دنبال زیباسازی در سطح شهر خواهد بود.

انتهای پیام/2202/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول