اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته صورت گرفت

کسب رتبه نخست کنکور توسط ملایر در بین مناطق 19گانه استان

مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه سال گذشته دانش‌آموزان ملایر 20 رتبه زیر 3 هزار را در کنکور سراسری کسب کردند گفت: ملایر رتبه اول کنکور را بین مناطق 19گانه استان به دست آورد.

کسب رتبه نخست کنکور توسط ملایر در بین مناطق 19گانه استان

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الله چهاردولی پیش از ظهر در همایش دانش‌آموزان کنکوری در سینمافرهنگیان ملایر خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت:برای اینکه موفق شوید باید در خود ایجاد آمادگی کرده و  خود را در مسیر موفقیت قرار دهید.

وی بیان کرد: داشتن هدف برای دانش‌آموز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و برای رسیدن به هدف باید برنامه‌ریزی داشت.

مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: دانش‌آموزان باید اهداف خود را به صورت مکتوب و با برنامه‌ای که قابلیت اجرایی داشته باشد هدف‌گذاری کرده و با سعی و تلاش این مسیر را طی کنند.

وی با تشریح دیدگاه‌های روانشناسی در موفقیت برای دانش‌آموزان یادآور شد: همه عوامل زمانی می‌تواند برای شما مثمر ثمر باشد که با پشتکار و توکل به خدا انجام شود و تقویت باورهای اعتقادی و دینی در همه زمینه‌ها کارگشا است.

چهاردولی با اشاره به موفقیت‌های شهرستان ملایر در کنکور سال گذشته اظهار داشت: هدف آموزش و پرورش شهرستان برنامه‌ریزی و کیفیت‌بخشی در آموزش برای موفقیت بیشتر دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه سال گذشته دانش‌آموزان ملایر 20 رتبه زیر 3 هزار را در کنکور سراسری کسب کردند افزود: در این زمینه شهرستان ملایر رتبه اول کنکور را بین مناطق 19گانه استان به دست آورد.

مدیر آموزش و پرورش با اشاره به رشد 41 درصدی کیفیت رشته‌های قبولی در کنکور توسط دانش‌آموزان ملایر اظهار داشت: در این زمینه 510 نفر از دانش‌آموزان ملایر در دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شدند و رشد قابل قبولی نسبت به سال 91 به میزان 6 درصد رشد داشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ملایر در سال تحصیلی جاری نیز برای موفقیت بیشتر دانش‌آموزان کلاس‌های ارتقاء کنکور و برنامه‌های آموزشی را با بهترین اساتید برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول