اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

شهردار رزن معرفی شد

مهدی ناصری به عنوان شهردار رزن معرفی شد.

شهردار رزن معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، ظهر امروز شهردار رزن با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشداران و تنی چند از مسئولان ادارات شهرستان در سالن اندیشه رزن معرفی شد.

در این مراسم از خدمات محمدمهدی خداکریمیان قدردانی و مهدی ناصری به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

 معاون عمرانی استاندار همدان در ایم مراسم شهرستان رزن را دیار ملاحسینقلی شوندی، ملاعلی معصومی و شهید مفتح خواند و ضمن تقدیر از خدمات خداکریمیان، شهردار سابق این شهر گفت: باید برای رضای خدا حرکت کرد.

خسرو سامری با بیان اینکه می‌توان در این شهرستان کارهای بزرگی انحام داد، ادامه داد: مشکلات این شهرستان بن نسبت دیگر شهرستان‌ها کمتر است.

وی با تأکید بر اینکه باید رزن را از حالت روستاشهری خارج کرد ابراز داشت: در حال حاضر در رزن 50 هکتار بافت فرسوده وجود دارد و باید در این خصوص همت ویژه‌ای در شهر برای نوسازی به وجود آید.

معاون عمرانی استاندار همدان افزود: در استان همدان یک هزار و 570 هکتار بافت فرسوده داریم که دولت اعطای تسهیلات کم‌بهره برای این موضوع را در نظر دارد.

وی احداث پارک از سمت ورودی آوج، اصلاح ورودی‌های قروه درجزین و دمق را از جمله کارهایی دانست که باید شهردار  جدید به آن توجه کند.

در ادامه نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در این مرسم ضمن تقدیر از تلاش‌های مهدی خداکریمیان شهردار سابق این شهر گفت: شهرداری یکی از نهادهای خدمت‌رسان به مردم است.

عطا‌ءالله سلطانی‌صبور بیان داشت: در شهرستان باید نسبت به ساخت و سازها خصوصاً برخی زمین‌های دولتی تعیین تکلیف شود.

وی افزود: در شهرستان اجاره مسکن بیش از ظرفیت خود است که در این خصوص باید مسئولین راهکارهایی داشته باشند.

فرماندار رزن نیز برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در منابع انسانی، تجزیه و تحلیل، نیازهای فرهنگی و اجتماعی را از جمله برنامه‌های آینده برای شهرداری دانست.

کرم اصفهانی تلاش برای شناخت نیازهای شهروندان، برنامه‌ریزی جامع و تعامل با شورای شهر و ایجاد هماهنگی در ساخت درون‌سازمانی را از دیگر شاخصه‌های کاری شهردار برای ارائه خدمت به شهروندان عنوان کرد.

وی در خاتمه از شهردار سابق تقدیر و انتخاب شهردار جدید را به مردم شهر رزن تبریک گفت.

رئیس شورای شهر رزن نیز ضمن ارائه گزارشی از روند انتخاب شهردار جدید گفت: گزینه‌های مختلفی برای شهرداری رزن معرفی شد که همه آنها با بررسی و ارائه گزارش مکتوب و حضوری برنامه‌های خود را ارائه دادند.

محمد افشاری بیان داشت: مدیر بودن، متعهد بودن و بومی بودن از مهمترین فاکتورهای انتخاب شهردار بود که در نهایت مهدی ناصری را به اتفاق اکثریت اعضا به عنوان شهردار معرفی کردیم.

وی از معاون عمرانی استاندار خواست تا در خصوص موضوع ترمینال شهر رزن و روکش آسفالت این شهر کاری کند.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول