اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

آمادگی خلخال برای برگزاری بازی خلخال ‌دشت و شهرداری اردبیل

فرماندار شهرستان خلخال گفت: شهرستان خلخال آمادگی میزبانی شایسته برای بازی تیم‌های فوتبال خلخال دشت و شهرداری اردبیل را دارد.

آمادگی خلخال برای برگزاری بازی خلخال ‌دشت و شهرداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه کمیته امنیتی برگزاری مسابقات لیگ دسته دو کشور و بازی دو تیم هم استانی شهرداری اردبیل و خلخال دشت از سری مسابقات لیگ دسته دو کشور در روز یکشنبه در خلخال اظهار داشت: تیم شهرداری اردبیل و خلخال دشت به عنوان افتخار استان اردبیل در مسابقات لیگ دسته دو کشور حضور دارند.

وی افزود: اهالی خلخال و علاقمندان به ورزش میزبانی شایسته خود را در این بازی به نمایش خواهند گذاشت.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال از دستگاه‌‌های ذی‌ربط در حوزه ورزش و عوامل اجرای این مسابقات خواست تا با احترام تمام در برگزاری این مسابقه تلاش داشته باشند.

محمدی گفت: 24 آذر شهر خلخال میزبان دربی استانی بین دو تیم خلخال دشت و شهرداری اردبیل را در استادیوم تختی این شهرستان خواهد بود که شهرستان خلخال نهایت تلاش خود را برای قبول این میهمانی ورزشی که شان و منزلت استان اردبیل در ورزش به شمار می‌رود به معرض نمایش خواهد گذاشت.

وی فوتبال را یکی از رشته‌های پرطرفدار ورزشی به ویژه در استان اردبیل عنوان کرد و بیان داشت: هم اکنون دو تیم شهرداری اردبیل و تیم خلخال دشت به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم لیگ دسته دو کشور حضور دارند که انتظار می‌رود با بازی‌های شایسته، این دو تیم در جایگاه‌های بالاتر قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در لیگ دسته دو کشور شهرداری اردبیل و تیم خلخال دشت در گروه الف این مسابقات جای دارند.

انتهای پیام/62008/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول