اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری کرج عنوان کرد

تجهیزات و نیروهای انسانی شهرداری کرج آماده مقابله با بحران‌های فصلی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: تجهیزات و نیروهای انسانی شهرداری کرج آماده مقابله با بحران‌های فصلی هستند.

تجهیزات و نیروهای انسانی شهرداری کرج آماده مقابله با بحران‌های فصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن مدیرروستا ظهر امروز در مراسم برگزاری مانور تجهیزات و ماشین‌آلات زمستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمامی توان و توانایی‌های خود برای ارائه خدمات به مردم در فصل سرما استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: امسال با تمهیدات اندیشیده‌شده توانایی‌ها و تجهیزات این ناوگان برای ارائه خدمات به مردم در فصل سرما بیشتر شده است.

این مسئول با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده در زمستان امسال به صورت شبانه‌روزی تعداد 2400 نیروی خدمات شهری به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند، افزود: این تعداد نیروها در قالب دو شیفت کاری صبح و شب فعال می‌شوند.

وی پاکسازی معابر یخ‌زده و برف‌روبی سطح خیابان‌ها را مهمترین وظیفه آنان دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد 150 دستگاه ماشین آلات متعلق به خدمات شهری آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرروستا با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم در فصل زمستان نهادهای دیگری از جمله پلیس راهور، هلال احمر، نیروی انتظامی شهرستان کرج نیز با ما همکاری دارند، گفت: برای اینکه بتوانیم در مسیر خدمت‌رسانی بیشتر به مردم گام برداریم، تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی را نیاز داشتیم.

در ادامه همچنین غلامرضا رضوانی مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج، توسعه خدمات‌رسانی به مردم در فصل زمستان را مهمترین وظیفه دانست و گفت: این مانور با هدف نشان دادن آمادگی مجموعه شهرداری برای مقابله با اتفاقات و حوادث ناگهانی فصل زمستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با استفاده از ماشین‌آلات تخصصی شامل نمک‌پاش، گریدر، بیل مکانیکی، بابکت، لودر، کامیون، برف‌روب ، برف‌خور دستی و ... در جهت توسعه خدمات‌رسانی به مردم در فصل زمستان گام برمی‌دارد.

به گفته این مسئول 30 درصد ماشین‌آلات این سازمان نیز هم‌اکنون در حال فعالیت در سطح شهر به سبب جلوگیری از مشکلات احتمالی هستند.

انتهای پیام/2302/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول