اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد

کشف محموله 20 میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 4 محموله 20 میلیارد و 848 میلیون ریالی کالای قاچاق طی 48 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

کشف محموله 20 میلیارد ریالی کالای قاچاق در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی سردار عزیزالله ملکی گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با معضل قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان و کنترل محورهای ورودی و خروجی، ماموران انتظامی به 4 دستگاه کانتینر مشکوک و آنان را متوقف کردند.

وی افزود: خودروهای توقیفی در 48 ساعت گذشته در محورهای اراک‌ - قم، ساوه - همدان و دلیجان - قم شناسایی و توقیف شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی در ادامه به کشف 748 کارتن صفحه کلید، موس و اسپیکر به ارزش 4 میلیارد و 506 میلیون ریال و 573 کارتن مودم و کارت گرافیک رایانه به ارزش 9 میلیارد و 600 میلیون ریال ،575 کارتن کیف و کفش به ارزش 3 میلیارد و 746 میلیون ریال و 70 دستگاه فتوکپی به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه محموله‌های قاچاق در یکی از بنادر جنوبی کشور بارگیری شده و قصد عزیمت به تهران را داشته‌اند خاطر نشان کرد: هیچ کدام از مدارک گمرگی ارائه شده با کالاهای کشف شده مطابقت ندارند.

ملکی اظهار داشت: ارزش کل کالاهای قاچاق کشف شده 20 میلیارد و 848 میلیون و 600 ریال بوده که 4 نفر نیز در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/87001/ع/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول