اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

سبک زندگی اسلامی در بین خانواده بزرگ کمیته امداد ترویج یافته است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: توجه به سبک زندگی اسلامی، ایرانی خانواده‌ها اساس کار کمیته‌ امداد استان اردبیل است و در این زمینه حرکت‌های خوب و مؤثری در مجموعه بزرگ کمیته امداد صورت گرفته است.

سبک زندگی اسلامی در بین خانواده بزرگ کمیته امداد ترویج یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در نشست مشاوران و مسئولان فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: در خلال خدمات و برنامه‌هایی که در قالب‌های مختلف به خانواده‌ها ارائه می‌شود، اساس کار کمیته‌ امداد استان اردبیل توجه به سبک زندگی اسلامی، ایرانی خانواده‌های تحت حمایت است.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده‌های تحت حمایت کمیته‌ی امداد استان اردبیل جزو نخبگان محسوب می‌شوند که علاوه بر توجه به شرایط تحصیلی آنان، با الگو گرفتن از سبک زندگی اسلامی، ایرانی خدمات قابل توجهی را به آنان ارائه می‌دهیم.

زلالی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی جزو لاینفک خدمات این نهاد است، خاطر نشان کرد: ترویج و توسعه‌ مسائل فرهنگی میان دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید در چارچوب شرع مقدس اسلام انجام گیرد و وظیفه اصلی مشاوران فرهنگی نیازسنجی دقیق از مشکلات فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت علی‌الخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان است که با توجه به آن باید گام‌های اساسی برداشته شود.

وی برگزاری متعدد کارگاه‌های آموزشی دینی، اعتقادی، فرهنگی و... را نقطه‌ قوت برنامه‌های فرهنگی این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: توانمندسازی فکری یکی از مهمترین فعالیت‌های این نهاد به شمار می‌آید که جهت خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته‌ امداد استان توجه به مسائل و مشکلات دانش‌آموزان تحت حمایت را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: با حضور رابطان فرهنگی در مدارس همواره مسائل و مشکلات مربوط به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت پیگیری و رفع می‌شود.

انتهای پیام/62006/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول