اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش بانوان/

نفرات برتر سی و ششمین مسابقات قرآن کریم اوقاف یزد معرفی شدند

مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش خواهران، با معرفی نفرات برتر در یزد به کار خود پایان داد.

نفرات برتر سی و ششمین مسابقات قرآن کریم اوقاف یزد معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه، اسامی نفرات برتر مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در بخش خواهران را اعلام کرد.

حجت‌ الاسلام محمود میرجلیلی بیان کرد: هیئت داوران این دوره از مسابقات در رشته قرائت بزرگسالان، حکیمه شفیعی، ملیحه نوروزی و سعیده فاضلی را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم برگزید.

مسئول ستاد برگزاری این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: هیئت داوران همچنین در رشته ترتیل بزرگسالان، فاطمه السادات کریمی، فائزه دهقان چناری و فاطمه فتاحیان و در رشته قرائت مقطع شکوفه‌ها، ریحانه السادات میرکریمی، محدثه راسخی نژاد و مطهره زارع را به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب کرد.

میرجلیلی ادامه داد: همچنین نرگس دهقانی، معصومه فلاح و زهره شیخی برگزیدگان رشته ترتیل شکوفه‌ها شدند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته حفظ کل در مقطع شکوفه‌ها نیز زهرا دهقانی، راضیه صادقی و فاطمه فلاح نفرات اول تا سوم و در رشته حفظ 20 جزء شکوفه‌ها، اعظم فتوحی و محبوبه قاسمی رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: در رشته حفظ 10 جزء بزرگسالان نیز فاطمه ملاعباسی، اکرم جعفری و صدیقه مختاری و در رشته حفظ 10 جزء شکوفه‌ها فاطمه السادات ابراهیمی، الهه سبزه و مطهره ابویی بالاترین رتبه‌ها را کسب کردند.

وی افزود: زینب صالح بیگ، زهرا ثقفی و بتول حیدری نیز رتبه‌های اول تا سوم و موحده آیت‌اللهی فاطمه تقی‌زاده و رویا فلاح برترین‌های رشته حفظ کل بزرگسالان بودند.

میرجلیلی ادامه داد: افراد برگزیده در این دوره از رقابت‌ها، به مرحله کشوری راه می یابند و در آن مرحله با برگزیدگان مراحل استانی سایر استان‌ها رقابت می‌کنند و پس از آن در صورت کسب رتبه‌های برتر، به مسابقات بین المللی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2464/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول