اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

آمادگی بقاع متبرکه و مساجد برای پذیرایی از در راه‌ماندگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آمادگی بقاع متبرکه و مساجد برای پذیرایی از در راه‌ماندگان در زمان بارش و یخبندان خبر داد.

آمادگی بقاع متبرکه و مساجد برای پذیرایی از در راه‌ماندگان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه امامزادگان و مساجد استان زنجان آمادگی میزبانی از در راه‌ماندگان را دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: همه مساجدی که در مسیر راه‌ها، جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان قرار دارند آمادگی اسکان مسافرانی را که در کولاک مانده‌اند را دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود 15 هزار نفر در مساجد استان زنجان اسکان یافتند، تصریح کرد: امسال نیز مساجد استان زنجان آماده پذیرایی از در راه‌ماندگان است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های مرتبط همچون شهرداری از مساجد و امامزادگانی که برای اسکان در راه‌ماندگان در نظر گرفته شده‌اند، حمایت‌های لازم را داشته باشد، ادامه داد: این مساجد زمانی که میزبان مسافران در راه‌مانده هستند، متاسفانه از منابع و اعتبارات داخلی خود استفاده می‌کنند.

انتهای پیام‌/73002/ق10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول