اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

جایگاه خودمان را در جدول محکم می‌کنیم

مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: درصورتی‌که موفق به شکست تیم استقلال زرین قشم شویم جایگاه خودمان را در جدول رده‌بندی محکم می‌کنیم.

جایگاه خودمان را در جدول محکم می‌کنیم

پیمان صداقت‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی امروز تیمش برابر استقلال زرین قشم اظهار کرد: درصورتی‌که موفق به شکست این تیم شویم جایگاه خودمان را در جدول رده‌بندی محکم می‌کنیم و امیدوارم با درایت بازیکنان و سرمربی بتوانیم تیم قشم را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم با وضعیتی که پیش آمده بتوانیم با پیروزی از این بازی خارج شویم افزود: 10 بازیکن بیشتر نداریم و تیم قشم تیم استخوان‌داری است و ما هم کار سختی مقابل این تیم داریم.

مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن ادامه داد: بسکتبال در خون اصفهانی‌هاست و این دو سال که ذوب‌آهن تیمداری نکرد به این رشته در اصفهان جفا شد اما امیدوارم با کمک آقای آذری حمایت از تیم ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: از مسئولین باشگاه ذوب‌آهن که این شانس را به جوانان اصفهان دادند تا یک مرتبه دیگر در لیگ بسکتبال از اصفهان حضور داشته باشند تشکر می‌کنم.

صداقت‌نیا تصریح کرد: امیدوارم مسئولین به جای این مقدار سرمایه‌گذاری در فوتبال در رشته‌هایی مانند بسکتبال، هندبال و والیبال سرمایه‌گذاری کنند تا مانند رشته والیبال در دنیا افتخارآفرینی کنیم.

وی گفت: این تیم را با مبلغی در حدود یک میلیارد و 200 میلیون بسته‌ایم و امیدوارم این مسیر موفقیت را ادامه بدهیم و به آینده امیدواریم.

 مدیرفنی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: تیم‌هایی مانند مهرام و پتروشیمی با هزینه‌هایی بسیار بالاتر از تیم ما تیم خود را بسته‌اند و مبلغی که ما برای تیم خود هزینه کرده‌ایم در مقابل این تیم‌ها عددی محسوب نمی‌شود.

به گزارش فارس، تیم بسکتبال ذوب‌آهن به دلیل حوادث پیش آمده در بازی با هفت الماس قزوین با جرائم زیر روبرو شد:

1-فرزاد کوهیان سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان به علت عدم توان کنترل نیمکت، کمک مربی و مدیر فنی تیم که منجر به توقف بازی گردیده است به پرداخت مبلغ ده میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه شد.

3- امید دادفرنیا مربی تیم ذوب آهن اصفهان و پیمان صداقت‌نیا مدیر فنی تیم ذوب آهن اصفهان به علت اعتراضات پیاپی نامبردگان در طول مسابقه که منجر به توقف بازی و اخذ فول فنی و تشنج در طول مسابقه شده هر یک به محرومیت از شرکت در مسابقات تا پایان دور رفت و پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه شده است.

4- روزبه ارغوان بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان و امید طاهرخانی بازیکن تیم فولاد هفت الماس قزوین به علت درگیری فیزیکی با یکدیگر که منجر به توقف بازی شده، هرکدام به یک جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات و پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه شده اند.

5- در خصوص تخلفات عدیده تماشاچیان تیم ذوب‌آهن اصفهان با توجه به گزارشات واصله و عدم توان تیم میزبان در کنترل آنان که منجر به توقف بازی نیز شده و به منظور ایجاد محیط آرام در مسابقات، کمیته فنی انضباطی سازمان لیگ تیم ذوب آهن اصفهان را محکوم به سه مسابقه خانگی بدون حضور تماشاچیان تنبیه می نماید که در صورت تکرار نسبت به میزبانی مابقی مسابقات تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد کرد.

نکته‌ای که در حکم کمیته انضباطی جالب است این است که مسئولان این کمیته اینطور که گفته می‌شود هیچ‌یک از مسئولان ذوب‌آهن را برای ارائه توضیحات

در مورد اتهامات وارده احضار نکرده‌اند و حکم بدون حضور هیچ‌یک از مسئولین این باشگاه در کمیته انضباطی صادر شده است.

انتهای پیام/63020/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول