اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ‌فرهنگی‌ سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمن با ترفند «تردید‌آفرینی» جنگ نرم ‌را از نو آغاز کرده است

مدیرکل امور فرهنگی، رسانه‌ها و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی ‌با بیان اینکه دشمن با ترفند «تردید‌آفرینی» جنگ نرم ‌را از نو آغاز کرده است، گفت: دشمنان در‌صدد ایجاد خلأ و سوق دادن مخاطبان به سمت برنامه‌های ماهواره‌ای هستند‌.

دشمن با ترفند «تردید‌آفرینی» جنگ نرم ‌را از نو آغاز کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری‌زاده صبح امروز در نشست فرهنگی گفتمان دینی در بوشهر با اشاره به وظایف خطیر سازمان تبلیغات اسلامی در تبیین آموزه‌های اسلامی اظهار داشت: بدون ‌شک برای تبیین و تبلیغ آموزه‌های دینی باید از روش‌های مختلف تبلیغی بهره برد.

وی بیان کرد: متولیان تبلیغ باید شیوه‌های تبلیغ را دانسته و با استفاده از بهترین شیوه‌های تبلیغ در این زمینه اقدام کنند.

نوری‌زاده بر ضرورت برقراری ارتباط دو سویه با مخاطب تاکید کرد و افزود: یکی از الزامات تبلیغ موفق شناخت دقیق دردهای مخاطبان است و باید با نیاز‌سنجی و شناسایی آسیب‌ها و مسائل موجود در جامعه‌ای که می‌خواهیم در آن تبلیغ کنیم زمینه برقراری ارتباط وسیعی با جامعه هدف را فراهم کرده و با جذب مخاطب به موفقیت در تبلیغ کمک کرد.

وی تردید‌آفرینی را به عنوان یکی از خصوصیت‌های بارز جنگ نرم عنوان کرد و گفت: دشمنان با طرح این مسئله که گفتمان دینی در جذب مخاطب در عصر فناوری اصلاً و ابداً کارآیی ندارد، در‌صدد ایجاد خلأ و سوق دادن مخاطبان به سمت برنامه‌های ماهواره‌ای هستند که ضد نظام و اخلاق و مروج لذت‌گرایی هستند و اینها با حرکت در این وادی در صدد بروز تشتت آرا و ایجاد شبهه در مخاطبان ما هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در سخنانی به بیان اهمیت جایگاه طرح گفتمان دینی در برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی افتخار دارد که بنیانگذارش بنیانگذار انقلاب اسلامی است و در ادامه کار تحت زعامت و ولایت مقام عظمای ولایت نقش خود را با طراحی برنامه‌هایی از قبیل گفتمان‌های دینی در حوزه دین ایفا می‌کند و بزرگ‌ترین نعمت برای مجموعه ما معطر بودن به عطر و بوی ولایت است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی تصریح کرد: بر همین اساس شرح وظایف و اولویت‌های کاری خود را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری دریافت و تدوین می‌کند که امروزه در عرصه‌های پژوهشی علمی تبلیغ و فناوری دارای فعالیت‌های بی‌شماری است.

وی اظهار داشت: طرح گفتمان دینی یکی از رویکردهایی است که مورد نیاز و استقبال جامعه دینی ماست و با ایجاد بحث و گفتگو در یک گفتمان دینی هم مفاهیم دینی را منتقل می‌کنیم و هم به سئوالات و شبهات موجود در ذهن جوانان و اقشار مختلف مردم پاسخ مناسبی داده می‌شود.

انتهای پیام/66006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول