اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی درگذشت مادر سه شهید والامقام منتشر شد

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور در مراسم تشییع مادر شهیدان قبادی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران طی فراخوانی از مردم همیشه در صحنه خواست در مراسم تشییع مادر شهیدان قبادی شرکت کنند.

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور در مراسم تشییع مادر شهیدان قبادی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، با در گذشت سیاره محرمی نمین مادر شهیدان بهروز، محمد و ناصر قبادی نمین طی فراخوانی ضمن تسلیت این درگذشت غم‌انگیز، از مردم همیشه در صحنه خواست در مراسم تشییع مادر شهیدان قبادی شرکت کنند.

در این فراخوان آورده شده است: ما از مردم انقلابی دعوت می‌کنیم که خود را برای شرکت گسترده و باشکوه در مراسم تشییع پیکر این مادر سه شهید آماده کنند.

این بیانیه افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی است و شهدا با نثار خون پاک خود از این انقلاب در برابر دشمنان و مستکبران دفاع کردند.

در این بیانیه آمده است: درگذشت مادر شهیدان قبادی یادآور دلاورمردی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های فرزندان این مرز و بوم برای انقلاب اسلامی ایران است که به‌منظور سربلندی و عظمت اسلام  جان خود را فدا کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران از تشییع پیکر این مادر شهید در ساعت 14 امروز یکشنبه دهم آذر ماه از مقابل درب خانه این شهدای عزیز واقع در ورامین خیابان شهید باهنر کوچه شهید درخشانی‌فر خبر داد و از تمام مردم و مسئولان دعوت کرد حضور گسترده و پرصلابتی در این مراسم تشییع داشته باشند.

این فراخوان تاکید کرد: ملت انقلابی ما معتقد است که یکی از عوامل مهم عزت و استقلال کشور و ورود به جایگاه در خور این ملت در جهان امروز فداکاری‌های شهدای عزیز و صبر، استواری و استقامت خانواده‌های شهدا بوده و همچنان نیز خواهد بود.

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول