اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته ششم بازی‌های لیگ دسته دو کشور

خلخال دشت به مصاف صنعت ساری می‌رود

هفته ششم بازی‌های گروه اول لیگ دسته دو کشور 26 آبان با بازی خلخال دشت و صنعت ساری پیگیری می‌شود.

خلخال دشت به مصاف صنعت ساری می‌رود

مسئول روابط عمومی باشگاه خلخال دشت در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این مسابقه 26 آبان ماه و به میزبانی خلخال دشت از ساعت 14:30 دقیقه برگزار می‌شود و این تیم در ششمین بازی خود برابر حریف قدر خود صنعت ساری مسابقه حساسی را برگزار می‌کند.

زعفر احدزاده به بازی‌های خوب تیم فوتبال خلخال دشت اشاره کرد و گفت: این تیم با داشتن بازیکنان بومی توانسته است بعد از شهرداری اردبیل با کسب هشت امتیاز در جایگاه دوم قرار گیرد و به بازی‌های روزهای آینده چشم بدوزد تا در پایان لیگ دسته دو بتواند به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

وی یادآور شد: تیم فوتبال خلخال دشت روز گذشته به سرمربیگری یعقوب وطنی موفق شد در یک هوای سرد با ارائه یک بازی زیبا تیم برق شیراز را با نتیجه یک برصفر از پیش رو بر‌دارند و با توجه به یک بازی کمتر از تیم شهرداری اردبیل جایگاه دوم را از آن خود کنند.

مسئول روابط عمومی باشگاه خلخال دشت گفت: در این مصاف علیرغم حملات پی در پی خلخال دشت دو تیم بدون رد و بدل شدن گل به رختکن رفتند و در نیمه دوم با ورود بازیکن تکنیکی خلخال دشت فرزاد قنبرزاده آهنگ حملات خلخال دشت شدیدتر شد و خلخال دشت موفق شد در دقیقه 75 توسط فرشید طوری بازیکن ریز نقش خود گل برتری را بزند و با کسب 3 امتیاز بازی رتبه دوم جدول را از آن خود کند.

احدزاده افزود: تیم خلخال دشت در ادامه بازی‌های خود روز یکشنبه 26 آبان راس ساعت 14:30 میزبان تیم صنعت ساری در استادیوم تختی خلخال است.

انتهای پیام/62004/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول