اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد

اختصاص وام به نیکوکاران با هدف کمک به نیازمندان در کمیته امداد استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از تخصیص وام به نیکوکاران با هدف کمک به نیازمندان در کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

اختصاص وام به نیکوکاران با هدف کمک به نیازمندان در کمیته امداد استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با عنایت به استقبال خیرین و نیکوکاران در زمینه دریافت وام از امداد و تقبل پرداخت اقساط از سوی حامیان و خیرین و صرف اعتبار وام برای کمک به نیازمندان تحت حمایت امداد وامی تحت عنوان وام خیرین توسط کمیته امداد به خیرین و نیکوکاران پرداخت می‌شود.

وی افزود: این وام برای آن دسته از حامیان و خیرینی که مایل باشند از طرف امداد وام دریافت کنند و این وام را صرف رفع نیازمندی و مشکلات خانواده‌های تحت حمایت کنند و اقساط وام‌ها را خود شخصاً پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: بانیت خیرین در راستای رفع مشکل ضروری مانند درمان، تحصیل، خرید لوازم منزل، کمک به ساخت و تعمیر مسکن، آزادسازی زندانیان نیازمند نیز هزینه می‌شود.

محبی عنوان کرد: منابع این وام توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب وام‌های کارگشایی، پرداخت وام محکومین و مسکن تامین می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول