اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری محقق شد

پرداخت 160 میلیارد ریال خسارت به محصولات کشاورزی در زنجان

مدیر خدمات بیمه بانک کشاورزی استان زنجان گفت: در سال‌جاری تاکنون 160 میلیارد ریال خسارت به محصولات مختلف کشاورزی استان زنجان پرداخت شده است.

پرداخت 160 میلیارد ریال خسارت به محصولات کشاورزی در زنجان

یوسف حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به غرامت‌های پرداخت شده در حوزه‌های مختلف کشاورزی استان زنجان، اظهار داشت: تا تاریخ 10 آذرماه جاری 160 میلیارد ریال به محصولات مختلف کشاورزی استان غرامت پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری و تاکنون در استان زنجان به 16 هزار و 604 نفر از صندوق بیمه محصولات کشاورزی خسارت پرداخت شده است.

مدیر خدمات بیمه بانک کشاورزی استان زنجان، خسارت پرداختی به 11 هزار و 180 مورد در حوزه زراعت و باغات در سال‌جاری را یادآور شد و تصریح کرد: میزان خسارت پرداختی به این تعداد 125 میلیارد ریال بوده است.

حیدری به مبلغ پرداختی به 12 هزار و 436 مورد در حوزه دام و طیور و آبزیان اشاره کرد و گفت: 34.5 میلیارد ریال خسارت پرداختی به این تعداد در سال‌جاری بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از این پس نیز ممکن است پرداخت‌های پراکنده در حوزه‌های مختلف کشاورزی داشته باشیم بیان کرد: خسارت‌های پرداختی در حوزه‌های مختلف کشاورزی قابل افزایش است.

وی با اشاره به سرمای شدید چهارم و پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری در زنجان، عنوان کرد: به برخی از محصولات کشاورزی استان امسال خسارت 100 درصدی وارد آمد. 

مدیر خدمات بیمه بانک کشاورزی استان زنجان بیان داشت: در سال‌جاری بیشترین خسارات پرداختی در استان زنجان به ترتیب به محصولات انگور، گندم، سیب درختی و گردو مربوط می‌شود.

انتهای پیام/2308/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول