اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد بحران ریگان مصوب شد

جلوگیری از ساخت ‌و سازها در حاشیه رودخانه ریگان

جلسه ستاد بحران شهرستان ریگان به دستگاه‌های مربوطه وظیفه جلوگیری از ساخت‌ و سازها در حاشیه‌ رودخانه‌ها و ترمیم سیل‌بندهای این شهرستان را محول کرد.

جلوگیری از ساخت ‌و سازها در حاشیه رودخانه ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد صادق دادالله‌پور صبح امروز در جلسه ستاد بحران این شهرستان اظهار داشت: با توجه به توفان‌های شدید شن که طی چند روز گذشته در این شهرستان وزیده و خسارت‌هایی را در پی داشته است، این جلسه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: توفان‌های شدید شن موجب خسارت زیادی به بخش‌ها و زیر‌ساخت‌های شهرستان و بیشترین خسارت را به کشاورزی ریگان وارد کرده است.

وی افزود: این توفان‌های شدید شن سبب مدفون شدن تعدادی از مزارع گندم و جو، باغ‌های نخیلات در زیر شن شده است و در این زمینه بیش از 3 میلیارد ریال خسارت به کشاورزان وارد شد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان بیان داشت: این توفان مسدود شدن تعدادی از دهانه‌های پل را در پی داشته است که اداره راه و شهرسازی نسبت به بازگشایی آنها باید اقدام کند.

دادالله‌پور خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه به فصل بارندگی‌ها در این شهرستان نزدیک می‌شویم، ادارات مربوطه نسبت به ترمیم سیل‌بندهای شهرستان ریگان اقدام کنند.

فرماندار ریگان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه این شهرستان یکی از شهرستان‌های زلزله‌خیز است، اما تعدادی واحدهای مسکونی خشت و گلی وجود دارد و این واحدها در کنار واحدهای مسکونی مقاوم هستند که جان شهروندان را تهدید می‌کند‌.

مجید اعتمادی ابراز داشت: بعد از زلزله بم تا‌کنون ستادهای بازسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 15 هزار و 500 واحد مسکونی در این شهرستان ساختند.

در این جلسه مقرر شد از ساخت و ساز در حاشیه رودخانه‌ها جلوگیری و جهاد کشاورزی نسبت به احیای تعدادی از قنوات پر آب شهرستان اقدام کند.

انتهای پیام/80014/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول