اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دنا:

شهرستان دنا از بن‌بست اطلاع‌رسانی خارج می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا گفت: سعی خواهیم کرد با گسترش فعالیت مطبوعات و رسانه‌ها، شهرستان دنا از بن‌بست اطلاع‌رسانی خارج شود.

شهرستان دنا از بن‌بست اطلاع‌رسانی خارج می‌شود

جلیل بهشتی‌روی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در نخستین روزهای انتصاب خود به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا اظهار کرد: نیاز به اولویت‌سنجی در کنار خلاقیت و نوآوری داریم و از تمام ظرفیت‌های هنری شهرستان برای حرکت در چارچوب سند فرهنگی و ایجاد شادابی و نشاط در برنامه‌های فرهنگی خود استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: نگاه خاصی به فرهنگ بومی منطقه خواهیم داشت و با انجام برنامه‌های باکیفیت و اصیل سعی بر این است این فرهنگ را زنده و با طراوت نگه داریم. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا توجه به بحث مطبوعات را نیز یکی دیگر از برنامه‌های خود ذکر کرد و گفت: سعی خواهیم کرد ارتباط بیشتری به اصحاب رسانه پیدا کنیم و تا شهرستان دنا از انزوای اطلاع‌رسانی خارج شود.

بهشتی‌روی ایجاد آموزشگاه‌های آزاد هنری و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی را نیز یکی دیگر از برنامه‌های کاری خود بیان کرد و آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد را جهت همکاری برای اجرای کارهای فرهنگی با مشارکت از سوی مردم و ادارات اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا در خصوص مشکل سالن آمفی‌تئاتر شهر سی‌سخت هم گفت: تمام وسایل داخلی آن از قبیل صندلی، سیستم صوتی و نورپردازی از قبل خریداری شده و تنها مشکل کفپوش آن است که در صورت تخصیص بودجه کار آن به اتمام خواهد رسید. 

انتهای پیام/2571/ج30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول