اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه فرهنگیان

همایش نانو تکنولوژی در رفسنجان برگزار شد

همایش نانو تکنولوژی ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان برگزار شد.

همایش نانو تکنولوژی در رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، عصر امروز با حضور 200 نفر از فرهنگیان، همایش نانو تکنولوژی در محل سالن شهدای دانش‌آموز اداره آموزش و پرورش رفسنجان برگزار شد.

حسن هاشمی، ‌عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان در حاشیه این همایش‌، فناوری نانو را دیدگاهی جدید در تمام رشته‌ها دانست و اظهار داشت: فناوری نانو یک رشته جدید نیست، بلکه یک دیدگاه جدید نسبت به علومی است که تا به حال وجود داشته است.

وی تصریح کرد: با این دیدگاه خواص فوق‌العاده متفاوتی هم برای مواد به دست می‌آید.

‌عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: فناوری نانو‌، فناوری برتر است که توسط آن اتلاف انرژی پایین می‌آید و در نهایت از هدر رفت سرمایه جلوگیری می‌شود.

هاشمی خاطر‌ نشان کرد: با پیشرفت علم و تنوع تکنولوژی با فناوری‌های برتر صنایع فنا نمی‌شوند و باید صنایع را به این سمت و سو هدایت کنیم.

وی بیان کرد: در فناوری نانو قابلیت‌ها بیشتر می‌شود به طوری که مواد، صنایع و کارها ارزان‌تر‌، سبک‌تر، سریع‌تر، تمیز‌تر و در نهایت بهتر می‌شوند.

‌عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان به رفع مشکل انرژی در تکنولوژی نانو اشاره کرد و ابراز داشت: ماشین‌هایی با مصرف کم اما انرژی پاک توسط این فناوری تولید می‌شود که‌ به محیط زیست و‌‌ مصرف کننده کمک زیادی دارد.

انتهای پیام/80016/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول