اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه خبر داد

برگزاری همایش نانوتکنولوژی در فیروزکوه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از برگزاری همایش آموزشی توانمندسازی فناوری‎های نوین با محوریت نانوتکنولوژی در هفته پژوهش در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش نانوتکنولوژی در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یعقوب ایمانی پیش از ظهر امروز در خلال برگزاری جلسه هماهنگی برپایی این همایش اظهار داشت: حرکت ساختار کشوری آموزش و پرورش به سمت پژوهش‎محوری در حوزه‎های فرهنگی و دانش‎آموزی پیش می‌‏رود.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‎ریزی خوبی که اداره آموزش و پرورش در شهرستان فیروزکوه انجام داده، کمیته‎ای تحت عنوان کمیته بررسی استعدادهای درخشان تشکیل شده است؛ از هر مدرسه و از بین فرهنگیان و دانش‎آموزان یک رابط در مورد موضوعات مختلف در این کمیته فعالیت پژوهشی انجام می‎دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: همایش آموزشی توانمندسازی فناوری‎های نوین با محوریت نانوتکنولوژی در شهرستان فیروزکوه برگزار خواهد شد و برگزاری این کلاس‎های آموزشی در دو حوزه دانش‎آموزی و فرهنگیان و مسئولان شهرستان در دو رده سنی برنامه‎ریزی شده است.

ایمانی بیان داشت: این همایش آموزشی در دو روز متوالی تشکیل می‎شود و یک روز، کارگاه آموزشی مختص دانش‎آموزان و یک کلاس آموزشی برای فرهنگیان و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: پژوهش‎گران برتر در حوزه دانش‎آموزی و فرهنگیان و مسئولان شهرستان بر اساس شاخص‎های آموزش و پرورش برگزیده خواهند شد و طبق معیارهای کلی سنجیده نمی‎شوند.

انتهای پیام/2568/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول