اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال لیگ دسته اول نوجوانان کشور در قم

نوجوانان سفیر قم به سومین پیروزی متوالی دست یافت

تیم والیبال نوجوانان سفیر قم به سومین پیروزی متوالی خود در مسابقات لیگ دسته اول والیبال نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور دست یافت.

نوجوانان سفیر قم به سومین پیروزی متوالی دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در شهر مقدس قم چهارشنبه شب پیگیری شد و طی آن تیم والیبال سفیر توانست سومین پیروزی متوالی را کسب کند.

والیبالیست‌های نوجوان و آینده‌دار تیم سفیر قم با کسب سومین پیروزی متوالی خود در این رقابت‌ها در صدر جدول مسابقات والیبال نوجوانان کشور جای گرفتند در حالی که رقابت‌های والیبال نوجوانان لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از یکشنبه هفدهم آذرماه در قم در حال برگزاری است.

تیم والیبال سفیر قم از 6 رقیب دیگر حاضر در این گروه در سالن ورزشی شهید رضاییان قم میزبانی می‌کند و بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال کشورمان این رقابت‌ها به مدت پنج روز در شهر مقدس قم و به میزبانی هیئت والیبال این شهر ادامه خواهد یافت.

نوجوانان خوش آتیه والیبالیست قمی در ترکیب تیم سفیر بعد از اینکه توانستند در نخستین دیدار خود تیم فولاد عظیمی گنبد را با حساب 3 بر 2 شکست بدهند و در گام دوم نیز با حساب 3 بر 0 از سد تیم شهرداری کرج عبور کردند، گام سوم را نیز با غلبه بر تیم شهرداری ملکان برداشتند.

علاقه‌مندان زیادی به سالن برگزاری این رقابت‌ها آمده بودند تا از نزدیک ناظر دیدار تیم‌های والیبال نوجوانان سفیر قم و شهرداری ملکان باشند، مسابقه‌ای که با برتری 3 بر 0 به سود تیم سفیر پایان یافت و این تیم با کسب این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد هشت رساند.

تیم والیبال نوجوانان سفیر قم به سبب اینکه دو پیروزی 3 بر 0 کسب کرده و یک پیروزی 3 بر 2 نیز در کارنامه دارد هم‌اکنون هشت امتیازی است و در صدر جدول رده‌بندی مسابقات گروه نخست لیگ دسته اول نوجوانان کشور ایستاده است.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول