اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تاکید کرد

ضرورت اقدام جهادی در حوزه فرهنگ

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با تاکید بر ضرورت اقدام جهادی در حوزه فرهنگ گفت: جوانان باید در حوزه فرهنگ اقناع شوند.

ضرورت اقدام جهادی در حوزه فرهنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی نصیری بعدازظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در قیام 15 خرداد سال 1342 هجری خورشیدی اظهار داشت: ورامین خاستگاه انقلاب اسلامی ایران است و روزها و تاریخ‌هایی سراسر افتخار و عزت را برای میهن اسلامی رقم زده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه دوران جوانی خود را در ورامین سپری کرده و از منبرهای آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی بهره برده‌ است، عنوان کرد: مردم ورامین مردمی معتقد و مذهبی هستند و این شناخت من به دوران قبل از انقلاب اسلامی و سنین جوانی بنده مربوط می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر امر به معروف و نهی از منکر در کشور ما یک فریضه فراموش شده است و شاهد هستیم که جامعه دچار آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار شده است.

نصیری عامل اصلی رشد جرایم در کشور را ترک امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: در بیانات ائمه اطهار علیهم‌السلام و همچنین رهبر فرزانه انقلاب امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و آن حضرات همام تاکید فراوانی بر روی این فریضه واجب دارند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب در جمع شورای عالی انقلاب فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و افزود: جنگ امروز میان ما و دشمنان نظام، جنگ نرم است و دشمنان اسلام و انقلاب تمام توان خود را برای شبیخون و تهاجم فرهنگی به‌کار بسته‌اند و همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب در جمع اعضای شورای عالی فرهنگی فرمودند لطمه‌هایی که دشمن از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به کشور وارد کرده است را امروز در جامعه می‌بینیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تذکر لسانی وظیفه‌ای همگانی است، اظهار داشت: ما نباید دچار غفلت و کوتاهی شویم زیرا در این صورت دشمن پیش‌روی می‌کند و در این حالت دچار آسیب و خیران می‌شویم.

نصیری با تاکید بر شناسایی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: اعضای ستاد باید با تهیه گزارش‌های تصویری از آسیب‌های اجتماعی برای پیگیری و جلوگیری از مفاسد و مشکلات جدی‌تر آن‌ها را به مسئولان ذی‌ربط ارجاع دهند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان با اشاره به اینکه جوانان باید از نظر فرهنگی تقویت و اقناع شوند، تصریح کرد: باید برای امور فرهنگی جهادی اقدام کرد و به‌صورت تشویقی نه تنبیهی جوانان را با قیام عاشورا و فرهنگ غنی اسلام، انقلاب و دفاع مقدس آشنا کرد.

انتهای پیام/2462/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول