اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر والیبال/

جواهری گنبدکاووس در خانه مغلوب کاله آمل شد

تیم والیبال جواهری گنبدکاووس بازی را در خانه با نتیجه سه بر دو به میهمان خود واگذار کرد.

جواهری گنبدکاووس در خانه مغلوب کاله آمل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه‎های کشور عصر امروز تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس در زمین خود به مصاف تیم کاله آمل رفت و در نهایت با وجود اینکه می‎توانست پیروز میدان باشد بازی را با نتیجه سه بر دو به تیم کاله آمل واگذار کرد.

تیم بازرگانی جواهری گنبدکاووس در ست اول توانست در مقابل حریف قدرتمند خود بازی زیبایی را به نمایش بگذارد و گنبدی‎ها توانستند در ست اول بازی را با نتیجه 28 بر 26 به سود خود به پایان برسانند.

در ست دوم نیز جواهری تیم برتر میدان بود و مربی این تیم استفاده از پاس‎های سرعتی را در دستور کار خودش قرار داد و دفاع تیم کاله را به‎هم ریخت و توپ‎گیری‎هایی که تیم جواهری در این ست انجام داد باعث شد که جواهری پیروز باشد.

تیم کاله نیز یکی از بزرگترین ضعف‎هایش دفاع‎های ناقص و نامناسب بود که باعث شد سرعتی‎های تیم کاله نتوانند کارایی مناسب خودش را داشته باشند و در نهایت این ست نیز با نتیجه 25 بر 22 به سود تیم بازرگانی جواهری گنبدکاووس به پایان رسید.

اما در ادامه و در ست سوم تیم کاله آمل با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداشت سعی کرد تاکتیک خود را به طوری تغییر دهد که بتواند با ریسک‎پذیری بیشتر به نوعی جبران دو ست گذشته را داشته باشد و ست سوم با نتیجه 25 بر 19 به سود کاله آمل به پایان رسید.

در ست چهارم به‌هم‌ریختگی در خط حمله جواهری گنبدکاووس کاملاً مشهود بود و در دریافت و حمله روی تور هم گنبدکاووس نتوانست در این ست خوب عمل کند و مهاجمان خوب تیم آمل توانستند به صورت مناسب دفاع تیم گنبدکاووس را آنالیز کنند و این تیم را دچار مشکل کردند.

فرهاد ظریف در این ست نشان داد که هنوز کاملا آماده است و توانایی مناسبی را برای حضور در تیم ملی دارد و توپ‎گیری‎های بسیار زیادی را انجام داد و دریافت‎های مناسب وی باعث شد تا پاسور تیم کاله آمل بتواند با به‌کارگیری تاکتیک‎‎های مناسب دفاع جواهری را دچار مشکل کند و در نهایت ست چهارم با نتیجه 25 بر 18 به سود تیم کاله آمل به پایان رسید.

در ست پنجم، جواهری گنبدکاووس باز هم در خط حمله به‌هم‌ریخته عمل کرد و نوسان در خط حمله جواهری گنبدکاووس به وضوح دیده می‎شد، هر چند که جواهری تا امتیاز 9 بسیار نزدیک پیش رفت اما سرویس‎های هدفمند تیم کاله آمل بازیکنان جواهری گنبدکاووس را دچار مشکل کرد و مربی آمل به خوبی توانست تیم خود را هدایت کند و با نتیجه 15 بر 12 پیروز این ست باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم والیبال جواهری گنبدکاووس در هفته نهم روز یکشنبه 24 آذر ماه در ارومیه مقابل شهرداری ارومیه بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/83004/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول