اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

هیچ گرایش سیاسی به‌کار نمی‌گیرم

استاندار کرمانشاه گفت: هیچ گرایش سیاسی را به‌عنوان گرایش شناسنامه‌دار به‌کار نمی‌گیرم و همراهان من در چهارچوب تفکرات و گرایشات دولت تدبیر و امید خواهند بود.

هیچ گرایش سیاسی به‌کار نمی‌گیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی عصر امروز در نشست عمومی مرکز هم‌اندیشی توسعه کرمانشاه اظهار داشت: رسالت خود را ایجاد وحدت در بین تمام نیروهای استان می‌دانم و این خواسته دولت تدبیر و امید است.

رضایی‌بابادی ادامه داد: هیچ گرایش سیاسی را به‌عنوان گرایش شناسنامه‌دار به‌کار نمی‌گیرم و همراهان من در چهارچوب تفکرات و گرایشات دولت تدبیر و امید خواهند بود و بر همین اساس نیز کار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه فرصت خطا کردن نداریم، متذکر شد: بسیاری از فرصت‌ها را از دست داده‌ایم و باید در کارها جدیت و تلاش داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه روزگاری استان پنجم کشور بوده، تصریح کرد: این استان باید یکی از قطب‌های توسعه باشد، اما در اغلب شاخص‌های توسعه رتبه‌های آخر را به‌خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به وجود جنگ هشت ساله در استان کرمانشاه، گفت: این مشکلات و مشکلات بعدی، کرمانشاه را از پای درآورده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ویژگی‌های فردی استانداران گذشته و شرایط استان از مشکلات پیش‌روی توسعه بوده و درگیری‌ها و مسائل سیاسی در این استان بیش از جاهای دیگر وجود داشته است.

رضایی‌بابادی با بیان اینکه باید نگرش امنیتی در مسائل وجود نداشته باشد، گفت: موقعیت استان کرمانشاه یک موقعیت ویژه است و باید از بازار عراق نهایت استفاده برای بهبود اوضاع اقتصادی را ببریم.

وی تحول در دستگاه‌های اجرایی استان را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: معتقد به مشورت جمعی هستم و جذب نخبگان را در اولویت قرار می‌دهم.

استاندار کرمانشاه وجود مرکز هم‌اندیشی توسعه را موجب هم‌فکری دانست و افزود: باید محوریت توسعه را تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی استان قرار داده و با تلاش و هماهنگی بیشتر برای توسعه همه‌جانبه استان بکوشیم.

وی خاطرنشان کرد: آن‌چه در مدیران استان کرمانشاه می‌بینم، سرمایه معنوی، انسانی و علمی خوبی است.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول