اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور

‌پیروزی تاریخی ‌شاگردان حسین معدنی/‌طلسم شکست‌ناپذیری سایپا ‌باطل شد

تیم والیبال شهرداری تبریز نخستین پیروزی خود مقابل سایپای کرج را جشن گرفت.

‌پیروزی تاریخی ‌شاگردان حسین معدنی/‌طلسم شکست‌ناپذیری سایپا ‌باطل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور شامگاه امروز تیم والیبال شهرداری تبریز میزبان سایپای البرز بود که این بازی 3 بر 2 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

تقابل فرهاد نظرزاده سرمربی تیم سایپای با حسین معدنی سرمربی تیم شهرداری تبریز بر جذابیت این بازی افزوده بود.

ست اول با برتری تیم سایپا آغاز شد و این تیم با برتری 8 بر 6 اولین استراحت فنی بازی را سبب شد. در امتیاز 12 بر 9 به سود سایپای، حسین معدنی اولین تایم اوت خود را درخواست کرد اما این حربه وی نیز نتیجه‌ای در برنداشت و سایپا تا امتیاز 14 بر 9 پیش رفت. ورود بازیکن کهنه کار والیبال تبریز محمد غیاثی به میدان روند امتیازگیری شهرداری را بهبود بخشید و دو تیم در امتیاز 15 با هم برابر شدند. با این وجود تیم مهمان تا پایان این ست برتری خود را حفظ کرده و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 20 به سود تیم سایپا به اتمام رسید.

در ست دوم تیم شهرداری تبریز با ترمیم نقاط ضعف خود و توپ گیری خوب در انتهای زمین از حریف جوان خود پیش افتاده و در امتیاز 8 بر 4 به استراحت فنی اول رسید. پاس‌های ترکیبی بهبودی و اسپک‌های کم نقص مجتبی غیاثی و سرویس های پائلو مارسلو به برتری 25 بر 18 به سود تیم شهرداری تبریز منجر شد.

ست سوم همانند ست اول با برتری تیم مهمان آغاز شد و در نهایت تیم سایپا حتی تا امتیاز 16 بر 12 از شهرداری پیش افتاد. سرویس سجاد غیاثی و یک دفاع از حسن صنوبری برای شهرداری دو تیم را در امتیاز 24 برابر کرد، اما سایپا در امتیازات نهایی بهتر عمل کرده و در نهایت 26 بر 24 این ست را به سود خود به پایان رساند.

ست چهارم با برتری تیم سایپا آغاز شد اما شهرداری خیلی زود برتری خود را به رخ حریف کشیده و فاصله خوبی را نیز در امتیازاتش پدید آورد و در نهایت با نتیجه 25 بر 17 این ست را به سود خود خاتمه رساند. در این ست دفاع خوب شهرداری و چند امتیاز سرویس برتری قاطع را رقم زد.

در ست پنجم درخشش حسین ولایی در حمله و دو سرویس امتیازی سجاد دهنوی موجب پیروزی تیم شهرداری تبریز مقابل سایپای البرز شده و در مجموع تیم شهرداری تبریز 3 بر 2 مقابل تیم جوان استان البرز به برتری دست یافت.

با این پیروزی تیم شهرداری تبریز 12 امتیازی شد.

دو تیم پیش از این چهار بار به مصاف هم رفته بودند که هر چهار دیدار به سود سایپا خاتمه یافته بود. دو پیروزی سه بر صفر و دو پیروزی سه بر دو برای سایپا حاصل بازی‌های دو تیم در سال‌های گذشته لیگ برتر بود و تیم شهرداری تبریز در پنجمین تقابل دو تیم به نخستین پیروزی خود دست یافت.

انتهای پیام/60001/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول