اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای چاف و چمخاله خبر داد

تأسیس درمانگاه بهداشتی ‌‌ـ درمانی در چاف و چمخاله

رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله لنگرود از تاسیس درمانگاه بهداشتی ‌ـ ‌درمانی در این شهر خبر داد.

تأسیس درمانگاه بهداشتی ‌‌ـ درمانی در چاف و چمخاله

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، مهران مهراب‌پور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی چاف و چمخاله با اشاره به راه‌اندازی درمانگاه بهداشتی ‌ـ ‌درمانی در این شهر تازه تاسیس، اظهار کرد: با پیگیری‌های اعضای شورای شهر و شهردار و نماینده لنگرود مبلغ 170 میلیون تومان اعتبار برای تأسیس درمانگاه بهداشتی ـ ‌درمانی در این شهر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های بنده و دیگر اعضای شورای شهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان دستور ایجاد درمانگاه بهداشتی‌ ـ درمانی را صادر کرد، ادامه داد: تهیه یک‌هزار متر زمین نیز به بخش فنی درمانگاه ارجاع داده می‌شود.

رئیس شورای شهر چاف و چمخاله با اشاره به اهمیت و شهرت جهانی چمخاله تصریح کرد: چمخاله با ظرفیت‌های بالای گردشگرپذیری و ویژگی‌های بی‌بدیل خود از امکانات مناسبی برخوردار نیست.

مهراب‌پور، نبود یک عابر بانک در شهر چاف و چمخاله را از مشکلات جدی این شهر ذکر کرد و یادآور شد: با پیگیری‌های اعضای شورای شهر و شهردار این شهر، نماینده شهرستان لنگرود قول مساعد داده است که به‌زودی یک عابر بانک در منطقه چاف و چمخاله ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/84002/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول