اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری

میزان تعهد اشتغال شهرستان سراوان ایجاد 999 شغل است

فرماندار سراوان گفت: میزان تعهد اشتغال شهرستان سراوان ایجاد 999 شغل است که تا کنون بیش از 50 درصد آن در سامانه ثبت شده است.

میزان تعهد اشتغال شهرستان سراوان ایجاد 999 شغل است

به گزارش خبرگزاری فارس سراوان، محمدشریف خالقی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری شهرستان سراوان با توجه به نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در زمینه حماسه حماسی تمام مردم ایران خوش درخشیده و حضور گسترده‌ای در انتخابات داشتند.

فرماندار سراوان با بیان اینکه در زمینه اقتصادی نیز با توجه به مذاکرات انجام شده امیدواریم شاهد تحول در این زمینه باشیم، گفت: اشتغال افراد بیگانه در سطح شهرستان معضل بزرگی بود که همگان را آزار می‌دهد و می‌طلبد که با جدیت با آن برخورد کرد.

این مسئول افزود: میزان تعهد اشتغال از ابتدای امسال تاکنون، 999 مورد است که بیش از 50 درصد آن ثبت سامانه شده و الباقی به دلیل مشکلات اعتباری و مشکل سامانه در دست اقدام است.

وی ابراز امیدواری کرد: همانند سنوات گذشته بیش از 100 درصد تعهد اشتغال در سراوان محقق شود.

خالقی با تأکید بر اینکه بانک‎های عامل و صندوق مهر امام رضا(ع) برای متقاضیان تسهیلات طرح‎های صنعتی، تولیدی و خدماتی نقش بسزایی دارند، خواستار تعامل بیشتر با دستگاه‎های متولی برای دریافت تسهیلات متقاضیان شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان نیز در ادامه این جلسه اذعان داشت: با توجه به تعهد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مبنی بر اشتغال 300 نفر، نوید ایجاد اشتغال برای بیش از 300 نفر را داد که مستلزم مبلغ هفت میلیارد ریال تسهیلات بانکی در سال 91 بود که امسال محقق شد.

محمد رفیع‌دهواری در پایان گفت: در بخش خصوصی در سال‌های 90- 91-92 تاکنون 21 میلیارد تومان جذب شده است که به دنبال آن مجتمع‌های پرورش گوشت سفید به 30 واحد افزایش می‌یابد که می‎تواند زمینه اشتغال بسیاری از مردم شهرستان را فراهم کند.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول