اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه آخرین بازی فوتبال خورشید امید قروه

امیدهای خورشید قروه برای صعود به لیگ برتر بر باد رفت

تیم فوتبال خورشید امید قروه، با باخت در برابر شهرداری تبریز، در راه صعود به لیگ برتر فوتبال ناامید شد.

امیدهای خورشید قروه برای صعود به لیگ برتر بر باد رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، تیم خورشید امید شهرداری قروه شامگاه امروز در دیداری خانگی، نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

این تیم در ورزشگاه شهید چمران قروه به مصاف تیم شهرداری تبریز رفت که پس از 90 دقیقه تلاش با پذیرفتن یک گل شکست را قبول کرد و در رده سوم جدول گروه 6 تیمی خود ماندگار شد.

تیم امید شهرداری قروه آخرین دیدار خود را با شهرداری اردبیل در همین شهر برگزار خواهد کرد که نتیجه آن تاثیری در وضعیت این تیم نخواهد داشت.

تیم خورشید امید شهرداری قروه در رقابت‌های لیگ دسته یک این فصل، با تیم‌های شهرداری تبریز، شهرداری اردبیل، شهرداری مهاباد و ارس باران اهر هم‌گروه بود که همچون فصل گذشته نتوانست به لیگ برتر راه یابد و یا سقوط کند.

اگر چه نتیجه‌ای که این تیم در این فصل از رقابت‌ها به دست آورد صعود به لیگ برتر نبود، اما در نوع خود می‌تواند دروازه‌های امید را بر روی فوتبال کردستان بگشاید، البته اگر حمایت‌های خوبی از آن صورت گیرد.

خبرنگار فارس در قروه در گفت‌وگویی تفصیلی با سرمربی تیم خورشید امید قروه درباره دلایل شکست این تیم، عدم حمایت دست‌اندرکاران ورزش استان و نامناسب بودن زمان برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال را عاملی در راستای عدم کسب نتیجه دلخواه از سوی این تیم عنوان کرد.

هادی مرادیانی با اشاره به اینکه قروه مهد فوتبال کردستان است که 4 تیم آن در رده‌های نونهالان، امید، جوانان و نونهالان آن در لیگ‌های دسته یک کشور حضور دارند، افزود: در سطح استان کمترین توجهی به منظور حمایت از این فوتبالیست‌ها نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر اعضای تیم امید قروه را دانشجویان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، افزود: برنامه‌ریزی نامناسب از لحاظ برگزاری زمان فصل، موجب شد تا تمرینات این تیم آن چنان که باید انجام نگیرد.

مرادیانی این نکته را هم خاطرنشان کرد: که به رغم تمامی مشکلات این تیم در مقایسه با فصل قبل توانست با دو پله صعود جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقاء دهد و در رده سوم جدول با 7 امتیاز بایستد.

مرادیانی حامی مالی این تیم را شورا و شهرداری قروه اعلام و اظهار داشت: شورا و شهرداری قروه 300 میلیون ریال برای هزینه‌های این تیم پرداخت کرد و از سوی سایر دست‌اندرکاران ورزشی استان هیچ‌گونه حمایتی نشد.

به گفته وی تیم‌های الوند و پاس همدان و باشگاه‌های از استان‌های اصفهان و فارس نیز خواستار خرید امتیاز تیم خورشید امید قروه هستند و این در حالی است که این تیم می‌تواند با حمایت مسئولان استان، ظرفیتی مناسب برای توسعه فوتبال در کردستان باشد.

این سرمربی جوان که هدایت تیم جوانان خورشید قروه را نیز بر عهده دارد درباره این تیم گفت: تیم جوانان در دور رفت رقابت‌ها توانست، عصر امروز تیم پارس خلیج خودرو ورامین را شکست دهد و با کسب 12 امتیاز از 6 بازی به رده دوم جدول گروه خود با یک پله صعود دست یابد.

در این گروه که گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، تیم‌های صبای قم، پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماه‌شهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خلیج خودرو برای صعود به مرحله نهایی با یکدیگر بازی می‌کنند.

انتهای پیام/79009/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول