اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی بانه

مسابقات کشتی نوجوانان کردستان برگزار می‌شود

مسابقات کشتی نوجوانان، انتخابی استان کردستان در دو رشته آزاد و فرنگی روز جمعه در شهرستان بانه برگزار می‌شود.

مسابقات کشتی نوجوانان کردستان برگزار می‌شود

سرپرست هیئت کشتی استان کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن اشاره به برگزاری رقابت‌های انتخابی کشتی در سطح استان به بیان نکاتی در خصوص عملکرد کشتی‌گیران کردستانی پرداخت.

اشرف هدایت‌نژاد اظهار کرد: در ورزش کشتی و در سطح رده‌های مختلف سنی همواره مسابقات انتخابی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات انتخابی کشتی نوجوانان استان نیز یکی از این رقابت‌ها است که قرار است روز جمعه به میزبانی شهرستان بانه برگزار شود.

سرپرست هیئت کشتی استان کردستان با اشاره به اینکه این مسابقات در دور رشته آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد گفت: کشتی‌گیرانی از 12 شهرستان استان در این رقابت حضور خواهند داشت.

هدایت‌نژاد خاطرنشان کرد: هر شهرستان در هر کدام از رشته‌های آزاد و فرنگی 10 کشتی‌گیر را روانه مسابقات خواهد کرد که با توجه به اینکه برخی شهرستان‌ها کشتی‌گیر فرنگی‌کار اعزام نمی‌کنند آمار ورزشکاران پایین خواهد بود.

وی با بیان اینکه در رشته فرنگی، تنها شهرستان‌های سقز، دهگلان، بیجار، مریوان و سنندج اقدام به اعزام کشتی‌گیر خواهند کرد، آمار کلی شرکت‌کنندگان را در حدود 160 کشتی‌گیر عنوان کرد.

سرپرست هیئت کشتی استان کردستان تصریح کرد: این مسابقات با هدف انتخاب نفرات برتر و به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

هدایت‌نژاد افزود: مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد در رده سنی نوجوانان، 27 آذر ماه جاری به میزبانی شهرستان ملکان در استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز تاریخ برگزاری و میزبان رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان در رشته فرنگی مشخص نشده است گفت: نفرات برتر این رشته در سطح استان، آمادگی خود را برای آن بازی‌ها حفظ خواهند کرد.

سرپرست هیئت کشتی استان کردستان در ادامه با یادآوری برگزاری رقابت‌های کشتی انتخابی استان در رده سنی بزرگسالان که چندی پیش در سالن آزادی شهرستان سنندج برگزار شد از کیفیت آن مسابقات ابراز رضایت کرد.

هدایت‌نژاد گفت: این رقابت‌ها در سطح بالایی و با استقبال مناسب کشتی‌گیران همراه بود و در چند وزن امیدوار به کسب نتیجه توسط نفرات برتر استان در رقابت‌های قهرمانی کشور هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتخاذ تدابیر مناسب و توجه هر چه بیشتر مسئولان، پایه‌های کشتی به عنوان ورزش نخست کشور را در سطح استان کردستان تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام/79012/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول