اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌ غربی:

کارت ملی هوشمند تا پایان امسال در آذربایجان‌ غربی ارائه خواهد شد

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان ‌غربی گفت: کارت ملی هوشمند تا پایان سال جاری در آذربایجان غربی ارائه خواهد شد.

کارت ملی هوشمند تا پایان امسال در آذربایجان‌ غربی ارائه خواهد شد

محمد جوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان ثبت احوال کشور و اداره کل ثبت احوال آذربایجان غربی در حال حاضر آرشیو الکترونیکی بیش از 95 درصد امورات مربوط به الکترونیکی کردن کارت ملی به انجام رسیده است.

وی افزود: پس از خاتمه آرشیو الکترونیکی، مردم آذربایجان غربی خواهند توانست در اکثر مناطق با مراجعه به ادارات ثبت احوال، خدمات شناسنامه‌ای یا سایر خدمات را به صورت به هنگام اخذ کنند.

جوان گفت: با توجه به برنامه 5 ساله پنجم دولت جمهوری اسلامی ایران از سال گذشته نسبت به صدور کارت ملی هوشمند برای مسئولین سیاسی استان اعم از مقامات استانی شامل استاندار، معاونین استاندار، فرمانداران، بخشداران و مسئولین ثبت احوال کارت ملی هوشمند صادر و تحویل داده شده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در نظر است تا پایان سال جاری در صورت فراهم بودن امکانات، تجهیزات و ... نسبت به صدور کارت ملی هوشمند ابتدا برای مردم اقدام خواهد شد.

وی اعلام کرد: با توجه به تفاهم‌نامه منعقده با مدیرکل پست استان آذربایجان غربی در راستای صدور کارت ملی هوشمند همکاری لازم در حال انجام است.

انتهای پیام/61007/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول