اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

افتتاح ساختمان جدید شهرداری طرقرود

ساختمان جدید شهرداری طرقرود با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری و مسئولان شهرستان نطنز افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید شهرداری طرقرود

علی منتظرالقائم شهردار طرقرود در حاشیه افتتاح ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس نطنز گفت: امروز به مناسبت نخستین سالگرد تاسیس شهرداری طرقرود و با همت شورای دوره سوم و چهارم ساختمان جدید شهرداری با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال بازسازی و تجهیز و نوسازی شده است.

وی در مورد ساختمان جدید شهرداری بیان کرد: این ساختمان به مساحت 380 متر مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت که 160 متر آن از پیش ساخته و 220 متر فضای جدید به آن اضافه شد.

این مقام مسئول ادامه داد: ساختمان مذکور دارای 11 اتاق و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی و دارای اتاق کنفرانس مخصوص است.

وی همچنین افزود: در این برنامه به طور همزمان هشت طرح آسفالت معابر و کوچه‌های شهر افتتاح گردید که از جمله طرح‌های افتتاح شده پروژه دوبانده بلوار اصلی شهر طرقرود و میدان ورودی کشه بود که جمعا بالغ بر 14 میلیارد ریال اعتبار صرف آماده‌سازی این هزینه‌ها شده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهر طرقرود در سال 1390 به استناد ماده(13) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب 1362، روستای طرق از توابع دهستان طرقرود بخش مرکزی شهرستان نطنز پس از تجمیع با روستاهای باغستان پایین، یحیی آباد، کشه، باغستان بالا و آبکشه از توابع همان بخش در استان اصفهان به شهر تبدیل و به عنوان شهر طرقرود شناخته می‌شود و چهارمین شهر شهرستان نطنز بوده که در 35کیلومتری جنوب نطنز واقع شده است.

انتهای پیام/63025/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول