اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

اقدامات 3 ماهه شهرداری نور بهار تشریح شد

سرپرست سابق شهرداری شهر نور بهار شهرستان خدابنده ضمن تشریح عملکرد خود گفت: عملکرد سه ماهه شهرداری شهر نور بهار شهرستان خدابنده مناسب بوده است.

اقدامات 3 ماهه شهرداری نور بهار تشریح شد

اصغر محرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن قدردانی از حمایت‌های فرماندار شهرستان خدابنده و همکاری همه اعضای شورای اسلامی شهر نور بهار، عملکرد سه ماهه خود را اعلام کرد و اظهار داشت: خدمت به مردم از افتخارات بزرگ هر فرد یا مسئول به شمار می‌رود.

وی پیگیری و مجهز کردن ساختمان شهرداری شهر نور بهار به برق، تلفن و نصب تابلو در سر درب ساختمان را از اقدامات خود طی سه ماهه گذشته برشمرد و افزود: پیگیری و جابه‌جایی تیرهای مزاحم ادارات برق و مخابرات از خیابان‌های اصلی شهر حدود 16 عدد جزو این اقدامات بوده است.

سرپرست سابق شهرداری شهر نور بهار شهرستان خدابنده پیگیری و تهیه شن و مخلوط‌ریزی به 10 کوچه به میزان یک‌هزار و 500 تن با مشارکت خوب مردم شهر نور بهار را از دیگر اقدامات این دوره برشمرد و گفت: پیگیری تیغ‌زنی و تسهیل شن‌ریزی‌های تعدادی از خیابان‌ها و کوچه‌ها با بهره‌گیری از امکانات اداره راه و شهرسازی خدابنده صورت گرفته است.

این مسئول به پیگیری و افتتاح دو فقره حساب بانکی برای شهرداری نور بهار اشاره کرد و بیان داشت: پیگیری و همکاری برای حضور کاروان عاشوراییان صدا و سیمای مرکز زنجان در شهر نور بهار برای ضبط و پخش عزاداری مردم ولایت‌مدار شهر نور بهار برای نخستین بار از اقدامات قابل توجه شهرداری نور بهار طی سه ماه اخیر بوده است.

محرمی پیگیری و بسترسازی تعدادی از پل‌های تردد کوچه‌ها به خیابان‌های اصلی شهر و پیگیری مسدود کردن فاضلاب برخی از ساکنان به معابر عمومی شهر را از دیگر اقدامات شهرداری نور بهار برشمرد.

وی پیگیری و دریافت 100 جدول برای اصلاح پل سه راهی در شهر نور بهار را از مهم‌ترین عملکرد شهرداری نور بهار دانست و متذکر شد: ایجاد چهار پایه‌های آهنی برای نصب بنر در سطح شهر برای نخستین بار در شهر نور بهار از دیگر اقدامات شهرداری طی سه ماه اخیر بوده است.

انتهای پیام/2308/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول