اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای شهر اردبیل:

هدف‌گذاری سازمان فرهنگی شهرداری باید اصلاح شود

دبیر شورای شهر اردبیل گفت: هدف‌گذاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل باید بر اساس نیازهای جدید فرهنگ شهرنشینی تعیین شده و برنامه‌ریزی‌های صحیح در این زمینه انجام شود.

هدف‌گذاری سازمان فرهنگی شهرداری باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سلامت صفری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون شورا و نشست با رئیس جدید سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اظهار داشت: اقدامات جزیره‌ای در حوزه فرهنگی به ویژه توسعه فرهنگ عمومی مردم دیگر پاسخگو نیست و باید در این ارتباط و با تدبیر و شایستگی بیشتر عمل کرد.

وی افزود: برنامه‌های سال 93 در این سازمان باید هدفمند، همراه با خروجی شایسته و اثر‌بخش باشد تا بتوانیم تا پایان سال ارزیابی دقیقی را در این ارتباط داشته باشیم.

وی توجه به ارائه خدمات زیربنایی و اولویت دادن به کارهای فرهنگ عمومی و سازمانی را یادآور شد و عنوان کرد: همه حرکت‌های ما در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری باید هدفمند و با راهکارهای درست و منطقی صورت گیرد تا بتوانیم یک اثربخشی واقعی را شاهد و ناظر باشیم.

دبیر شورای شهر اردبیل گفت: اقدامات جزیره‌ای در حوزه فرهنگ به ویژه توسعه مبانی فرهنگ عمومی دیگر جوابگو نیست و به جای آن باید حلقه‌های اتصال این فرآیند را دریابیم و در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های صحیح مدنظر قرار دهیم.

صفری یادآور شد: مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری باید برای سال آینده یک هدف‌گذاری درست و صحیح را انجام دهد تا با اجتناب از برخی نگاه‌های یک جانبه‌گرایانه به رشته ورزشی خاص و صرف اعتبارات کلان این بخش در حوزه تیم‌داری بتوانیم در همه زمینه‌ها کارهای فرهنگی موثر و کارآمد را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: شورا و شهرداری در حرکتی منسجم و برنامه‌ریزی شده تلاش می‌کند تا در برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی سال آینده سازمان فرهنگی ورزشی را جز اولویت‌ها ببیند و ما انتظار داریم این سازمان در هدف‌گذاری‌های خود تجدید نظر کرده و در ارتقای فرهنگ عموم شهروندان برنامه‌ریزی درستی را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه یکی دیگر از اعضای شورای شهر اردبیل بیان داشت: در اولویت باید نسبت به وظایف قانونی سازمان‌ها دقت و توجه کافی را داشته باشیم و انتظارات خود را نسبت به راهبرد صحیح این وظایف بیان کنیم تا این سازمان‌ها بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود بتوانند برنامه‌ریزی کرده و حرکت مثبت و سازنده را داشته باشند.

اسفندیار هوشیار افزود: در کنار این امر ما باید آسیب‌های جامعه را به دقت شناسایی کنیم و نسبت به درمان آنها به ویژه آسیب‌های مرتبط با امورات شورا و شهرداری همتی راستین داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد‌: تقویت مدیریت و توفیق مسئولان و جلب رضایت‌مندی مردم در سایه این حرکت‌ها امکان‌پذیر است و ما این اقدام را از وظایف مهم اعضای شورای شهر می‌دانیم تا در حوزه فرهنگی دید و نگاه مثبت و سازنده را در دستور کار قرار دهند.

کارهای فرهنگی بدون نظرات متخصصان و تجارب گذشته به سامان نمی‌رسد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل در این جلسه گفت: فرهنگ و رفع مشکلات و موانع آن یک شبه اتفاق نمی‌افتد بلکه به یک حرکت مستمر با بهره‌گیری از تجارب گذشته و موفق نیازمند است تا بتوانیم فرهنگ تحول یافته را شاهد و ناظر باشیم.

ذکی‌الله خوشبخت ابراز داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری که در دور سوم شورا شکل گرفته باید بر اساس اساسنامه و شناسنامه هویتی خود ماموریت‌ها و وظایف خود را انجام دهد و برای کسب موفقیت بیشتر باید از تجارب کارشناسان و دلسوزان این مجموعه استفاده لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به وسعت کارهای فرهنگی و دغدغه‌های هموطنان در این زمینه تاکید کرد: ما همچنان در بحث ترافیک بهداشت و سلامت شهری و آسیب‌های اجتماعی نظیر مواد مخدر و طلاق با معضلات جدی روبرو هستیم که مدیرعامل جدید این سازمان در این باب هدف‌گذاری و حرکت‌های منسجمی را انجام دهد تا بتوانیم در این زمینه شایسته و موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول