اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بلوار جمهوری ابرکوه مورد توجه شورای ترافیک / کمربندی تنها راهکار مشکلات ترافیکی

در حالی که مردم‌ افتتاح کمربندی را تنها راه حل اساسی حل مشکلات ترافیکی ابرکوه می‌دانند، شورای ترافیک شهرستان برخی از اقدامات برای کاهش خطرات در بلوار جمهوری اسلامی به عنوان گذرگاه ماشین‌های سنگین را در دستور کار خود قرار داد.

بلوار جمهوری ابرکوه مورد توجه شورای ترافیک / کمربندی تنها راهکار مشکلات ترافیکی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، با درج مشکلات مردم در مورد تقاطع خطرناک بلوار جمهوری اسلامی که اکنون نقش کمربندی ابرکوه را ایفا می‌کند و هر از چندی شاهد تصادفات خونین در این منطقه هستیم که آخرین آن‌ها ورود یک کامیون به یک منزل مسکونی و کشته شدن راکب یک موتور بود، شورای ترافیک شهرستان در آخرین جلسه خود برای حل گوشه‌ای از این مشکلات اقدام به تصویب یک مصوبه کرد.

مردم اظهار می‌دارند که حل نهایی مشکلات مردم ابرکوه، تنها با افتتاح کمربندی ممکن است که آن هم تلاش ویژه مسئولان استانی و کشوری را می‌طلبد.

در یکی از بندهای مصوبات جلسه شورای ترافیک شهرستان آمده است که با توجه به توقف ماشین‌های سنگین در بلوار جمهوری اسلامی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، مقرر شد در جاهای خطرناک و سرپیچ‌ها، تابلوی پارک ممنوع و قبل از بلوار کشاورز تابلو توقف ممنوع نصب شود.

همچنین با توجه به تردد ماشین‌های سنگین و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای شهروندان، راه و شهرسازی مکلف به پیگیری افتتاح جاده کمربندی شد.

از دیگر مصوبات این شورا می‌توان به موظف شدن شهرداری نسبت به خط کشی خیابان‌ها و ایستگاه‌ها به‌ویژه محل پارک خودروهای معلولان در اسرع وقت، احداث سرعت‌گیر در خیابان مدرس و ترمیم آسفالت‌های شکسته بلوار جمهوری با توجه به بند 10 و 11 مصوبه صورت‌جلسه 21 شهریور 91 اشاره کرد.

در یکی دیگر از مصوبات آمده است: با توجه به درخواست‌های مردمی همچنین نامه دبیرستان غیرانتفاعی پروین اعتصامی در مورد مشکلات زیرگذر قدس (صفائیه)، مقرر شد خط کشی مقابل مدرسه انجام شود و لبه پل حدود 30 متر ادامه یابد اما با نصب سرعت‌گیر موافقت نشد.

این شورا همچنین مصوب کرد که با توجه به درخواست اهالی خیابان جدیدالاحداث ابوریحان بیرونی (ساحلی) مبنی بر رفت و آمد زیاد خودروهای سنگین و ایجاد گرد و خاک و مزاحمت‌های صوتی و با توجه به نامه مورخ 13 مردادماه 92 فرمانداری با عنوان شهرداری ابرکوه، ورودی خیابان مذکور از سمت شهرک آزادگان تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

انتهای پیام/2464/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول