اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز دهگلان:

100 درصد جمعیت شهری دهگلان از نعمت گاز بهره‌مندند

رئیس شرکت گاز دهگلان گفت: 99.8 درصد جمعیت شهرستان دهگلان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

100 درصد جمعیت شهری دهگلان از نعمت گاز بهره‌مندند

منصور رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان اظهار داشت: 99.8 درصد جمعیت شهری زیرپوشش خدمات این شرکت هستند، یعنی به عبارتی تمامی جمعیت شهری این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

رئیس شرکت گاز دهگلان همچنین به وضعیت گازرسانی به روستاهای این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر 90 درصد جمعیت روستایی این شهرستان دارای گاز طبیعی هستند.

وی افزود: میانگین گازرسانی در روستاهای شهرستان دهگلان از میانگین کشوری و استانی بیشتر است.

رئیس شرکت گاز شهرستان دهگلان اضافه کرد: هم‌اکنون گازرسانی به 5 روستای گزگزاره سفلی، گزگزاره علیا، رامل، آلی پینک و ناوگران در دست اجراست که با افتتاح این طرح‌ها میزان پوشش گازرسانی به جمعیت روستایی این شهرستان افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

گازرسانی به روستاها هم در قالب طرح‌های مختلف آغاز شده است و در حال حاضر 78 روستای شهرستان دهگلان، یعنی به عبارتی 90 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

رحیمی اضافه کرد: در امور برنامه‌ریزی کردستان بر اساس تعداد جمعیت آبادی و نزدیکی به تاسیسات گازرسانی، برنامه‌ زمان‌بندی خاصی ارائه می‌شود تا تمام روستا‌ها را از این نعمت بهره‌مند کنیم.

وی افزود: هدف ما ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دهگلانی است و سعی داریم تا در راستای قطعی گاز و مشکلات قبض، اهداف خود را به درستی پیش ببریم.

رئیس شرکت گاز شهرستان دهگلان همچنین با مهم خواندن اطلاع‌رسانی در خصوص چگونگی استفاده از وسایل گازسوز در روستاهای شهرستان، گفت: در این مناطق با همکاری دهیاری، شورا و مدرسه روستا، اطلاع‌رسانی‌ می‌کنیم و با برگزاری جلسات آموزشی مردم را در زمینه چگونگی مصرف و استفاده از لوازم گازسوز استاندار آگاه می‌سازیم تا خدای ناکرده دچار حوادث جبران‌ناپذیری نشوند.

رئیس شرکت گاز دهگلان در پایان اذعان کرد: از رسانه‌ها انتظار داریم تا بحث ایمنی را سرلوحه کار خود قراردهند و مشترکین هم به نوبه خود، نکات ایمنی مرتبط با گاز را رعایت کنند تا کمتر دچار حوادث و اتفاقات ناگوار شوند.

انتهای پیام/79004/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول