اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:

263 هزار خانوار استان سمنان زیرپوشش گاز طبیعی قرار گرفتند

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اعلام کرد: 263 هزار خانوار استان سمنان زیرپوشش گاز طبیعی قرار گرفتند و از مزایای این موهبت الهی بهره‏مند هستند.

263 هزار خانوار استان سمنان زیرپوشش گاز طبیعی قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، علیرضا جراحی افزود: از این تعداد، 225 هزار و 195 خانوار شهری و مابقی نیز خانوارهای روستایی بهره‎مند از نعمت گاز طبیعی هستند. 

وی گفت: در حال حاضر، 100 درصد خانوارهای شهری و 71 درصد خانوارهای روستایی و همچنین 15 هزار و 989 واحد تجاری و یک هزار و 871 واحد صنعتی و سه واحد نیروگاهی مصرف‎کنندگان گاز طبیعی در استان سمنان هستند. 

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: در سال گذشته به طور متوسط روزانه بالغ بر 12.4 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در این استان مصرف شده است.

 جراحی با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی و صرفه‎جویی توسط آحاد مشترکان گاز طبیعی استان سمنان افزود: مردم استان سمنان همواره نشان داده‎اند که با حس مسئولیت نسبت به دیگران، امسال نیز پا به پای دیگر هموطنان در مصرف این نعمت الهی صرفه‎جویی خواهند کرد تا به حول و قوه الهی فصول سرد امسال را نیز با موفقیت هر چه تمام پشت سر گذاشته و از این طریق استمرار خدمات گازرسانی به دیگر مناطق سردسیر کشور را نیز فراهم آورند.

 انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول