اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس:

قعطی گاز در غرب مازندران نداشتیم

رئیس اداره گاز ناحیه شهرستان‌های نوشهر و چالوس گفت: به دلیل انجام زیرساخت‌های لازم در شهرستان‌های نوشهر و چالوس افت فشار و قعطی گاز نداشتیم.

قعطی گاز در غرب مازندران نداشتیم

رضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در چالوس اظهار داشت: با توجه به سرمای زودرس و افزایش مصرف سوخت باید در مصرف سوخت صرفه‌جویی کرد.

وی بیان داشت: مشترکان می‌توانند درباره مصرف بهینه گاز طبیعی و رعایت الگوی مصرف برای حفظ این سرمایه ملی برای نسل‌های آینده شرکت گاز را یاری کنند.

باقری با تاکید بر رعایت درست الگوی مصرف گاز طبیعی خاطرنشان کرد: در صورت عدم توجه مشترکان گاز طبیعی به اخطاریه‌های مربوط به مصارف خارج از الگو یا عدم پرداخت به موقع صورت‌حساب، جریان گاز مصرفی آنها قطع می‌شود و از همه مشترکان می‌خواهیم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا مشمول پرداخت جریمه گاز بها نشوند.

وی به رعایت نکات ایمنی از سوی مشترکان گاز اشاره کرد و متذکر شد: اطمینان از داغ بودن دودکش و لوله بخاری یکی از راه‌های کنترل نشت گاز در منازل است.

رئیس اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس اظهار داشت: همه‌ شهروندان در این ایام باید مطمئن شوند که لوله بخاری و هواکش‌های خانه مسدود نشده‌اند و خوب کار می‌کند تا اینکه دود و بخار بتوانند به راحتی از این هواکش‌ها به بیرون منتقل شوند.

وی افزود: مدخل ورودی و خروجی هوا برای سوخت مناسب را همیشه تمیز نگه دارید چرا که وجود هوا برای سوخت کامل و ایمن و خروج کامل مونوکسیدکربن در بخاری و شومینه‌ها لازم است.

باقری با اعلام اینکه تاکنون حادثه فوتی ناشی از نشت و یا انفجار گاز در شهرستان‌های نوشهر و چالوس نداشتیم گفت: توصیه ما این است که در صورت ترکیدگی و یا نشت گاز از لوله‌های زیرزمینی قبل از انجام هر اقدام خودسرانه و کندن زمین اطراف لوله با شرکت گاز تماس بگیرید.

انتهای پیام/2296/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول