اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی طبس خبر داد

اختصاص 24 میلیاردریال به پروژه‌های CNG طبس

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طبس گفت: برای راه‌‌اندازی دو پروژه CNG طبس 24 میلیاردریال اختصاص یافته است.

اختصاص 24 میلیاردریال به پروژه‌های CNG طبس

قربانعلی مردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مجموع مخازن ذخیره جایگاه‌ها و فروشندگی‌های سطح این شهرستان بطور تقریبی دو میلیون و 680 هزار لیتر بوده است.

وی به یک‌بازه زمانی تقریبی 20 ماهه با مقایسه مصرف قبل و بعد از طرح هدفمند کردن یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: در مجموع در سطح شهرستان طبس حدود 10 میلیون و 364 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی مایع صرفه‌جویی شده است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طبس با بیان اینکه از مجموع مقدار 10 میلیون و 364 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی، در بنزین سوپر 25 درصد، در بنزین موتور 3.38 درصد، در نفت‌گاز 1.47 درصد و در نفت‌کوره 120 درصد کاهش مصرف داشته‌ایم، گفت: همچنین در نفت سفید 1.85 درصد و در گاز مایع 3.63 درصد افزایش داشته است.

مردانی تصریح کرد: پروژه‌هایی از آغاز سال جاری تاکنون در دست اقدام بوده که شامل دو جایگاه CNG در حال ساخت در این شهرستان می‌شود.

وی ادامه داد: برای راه‌‌اندازی دو پروژه CNG طبس 24 میلیارد ریال اختصاص یافته است. 

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طبس افزود: نظر به تمهیدات و برنامه‌ریزی انجام شده و همکاری همه جانبه مدیریت و پرسنل زحمت‌کش منطقه خراسان جنوبی و مبادی تامین فرآورده از جمله مناطق یزد و تربت‌حیدریه در ارتباط با سوخت‌رسانی در سطح شهرستان به حول قوه‌ الهی و تلاش همکاران هیچگونه مشکلی نداشته و امید است تا پایان سال هم مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/69024/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول