اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

جایگاه CNG در طبس افتتاح می‌شود

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طبس از افتتاح یک جایگاه ِCNG تا پایان سال جاری در این شهرستان خبر داد.

جایگاه CNG در طبس افتتاح می‌شود

قربانعلی مردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در هشت‌ماهه سال جاری مقدار 105 میلیون و 304 هزار و 180 لیتر فرآورده‌های نفتی مایع در سطح شهرستان طبس توزیع شده است.

وی به میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر در سطح شهرستان طبس اشاره کرد و افزود: طی مدت ذکر شده مقدار 22 میلیون و 988 هزار لیتر بنزین موتور و 819 هزار لیتر بنزین سوپر در سطح طبس توزیع شده است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان طبس ادامه داد: مقدار توزیع شده بنزین معمولی و سوپر در این شهرستان نسبت به سال گذشته در بنزین موتور 6.5 درصد و در بنزین سوپر 23 درصد افزایش داشته است.

مردانی تصریح کرد: در این مدت همچنین مقدار 7 میلیون و 262 هزار و 500 لیتر نفت سفید و مقدار دو میلیون و 718 هزار و 500 لیتر نفت‌کوره در سطح شهرستان طبس توزیع شده است.

این مسئول با اشاره به میزان مصرف نفت سفید و نفت‌کوره نسبت به سال گذشته، گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته در نفت سفید 45 درصد کاهش و در نفت‌کوره 14 درصد افزایش داشته است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان طبس افزود: در سطح شهرستان طبس تعداد هفت باب مرکز عرضه بنزین و نفت‌گاز و تعداد 53 فروشندگی نفت سفید فعال بوده است.

مردانی اضافه کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده امید است یک باب جایگاه CNG تا پایان سال در شهرستان طبس افتتاح شود.

وی با بیان اینکه در هشت ماهه سال جاری مقدار 7 میلیون و 262 هزار و 500 لیتر نفت سفید بین خانواده‌های شهری و روستایی عشایری که تاکنون گاز‌کشی نشده‌اند توزیع شده است، خاطرنشان کرد: از این مقدار مجموع نفت سفید توزیع شده مقدار 3 میلیون و 56 هزار و 500 لیتر بین خانواده‌های شهری و مقدار 4 میلیون و 206 هزار لیتر در بین خانواده‌های روستایی عشایری در شهرستان طبس توزیع شده است.

انتهای پیام/69024/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول