اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

ضعف فرهنگ کار جمعی از آسیب‌های کنونی جامعه است

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: ضعف فرهنگ کار جمعی جزو آسیب‌های کنونی در جامعه است.

ضعف فرهنگ کار جمعی از  آسیب‌های کنونی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان علی اکبریان صبح امروز در جمع بانوان کارمند شهرستان تاکستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون سبک زندگی اظهار داشت: معظم‌له با توجه به اهمیت موضوع سبک زندگی این مهم را یک مسئله راهبردی ذکر کرده که گویای بسیاری از واقعیت‌های جامعه است.

وی با اشاره به اینکه چگونگی ایجاد سبک زندگی بر تمام امور علمی و فناوری برتری و در پیچ تاریخی کنونی برای دستیابی به قله‌های مهم باید تلاش کرد، افزود: آزمون زندگی نیازمند سبک زندگی اسلامی است.

فرماندار تاکستان با تأکید بر اینکه پالایش و پرورش سبک زندگی اسلامی نیازمند اقدامات اساسی است، ابراز داشت: البته باید تلاش کرد تا تمام متغیرهای سبک زندگی در این پالایش به یکباره تغییر نکرده و سیر صعودی تعالی تداوم یابد.

اکبریان ادامه داد: دست‌یابی به سبک زندگی نیازمند دو عامل اصلی است که تغییر این دو عامل زمینه را برای بروز سبک صحیح زندگی فراهم می‌کند.

این مسئول، ضعف فرهنگ کار جمعی را جزو آسیب‌های کنونی برشمرد و ابراز داشت: باید به سمتی حرکت کرد تا بدون توجه به مسئله فردگرایی روح کارگروهی را تقویت کرده و زمینه را برای ارتقای دینی مهیا کنیم.

فرماندار تاکستان ادامه داد: با تقویت روح جمع‌گرایی در جامعه حقوق متقابل نیز در روابط اجتماعی تقویت می‌شود و این مهم سرآغاز رفع بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/77005/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول