اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

فدراسیون تعامل را برقرار کند

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: باید فدراسیون فوتبال تعامل را میان تیم ملی و باشگاه‌هایی که درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند، برقرار کند.

فدراسیون تعامل را برقرار کند

عباس سیمکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حاشیه‌های مربوط به کرانچار و کی‌روش در مورد در اختیار گذاشتن بازیکنان ملی‌پوش سپاهان در تیم ملی، اظهار داشت: باید بین فدراسیون فوتبال، تیم ملی و باشگاه‌هایی که درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند تعامل برقرار شود تا بازیکنان هم بتوانند برای باشگاه‌هایشان بازی کنند هم در اختیار تیم ملی باشند.

وی تصریح کرد: اگر نگاه ملی داشته باشیم باید به نحوی غرامت باشگاهی که بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهد پرداخت کنیم به طور مثال برای هر بازی که بازیکن نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود مبلغی را به باشگاه بدهند.

بازیکن سابق ذوب‌آهن ادامه داد: هر باشگاهی مبالغ بسیار زیادی را برای بازیکنانش هزینه می‌کند تا تیمش قهرمان شود و ممکن است یک بازیکن این قهرمانی را برای تیمش رقم بزند و اینکه نگذارند برای تیم باشگاهیش به میدان برود ظلمی است که در حق باشگاه‌ها می‌شود.

وی ابراز داشت: وظیفه‌ای بر عهده کی‌روش و وظیفه‌ای روی دوش مربیان است تا تیمشان نتیجه بگیرد و در این میان سرمربیان مقصر نیستند و فدراسیون باید تعاملی را بین باشگاه‌ها وتیم ملی برقرار کند.

سیمکانی تأکید کرد: در سال جام جهانی قرار داریم و پای آبرویمان در جام جهانی در میان است، هر چقدر بتوانیم خودمان را بازی‌های تدارکاتی آماده‌تر کنیم می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم اما از یک طرف باشگاه‌ها هم به بازیکنانشان احتیاج دارند و کاری که می‌توان کرد این است که به طور مثال از 48 ساعت قبل بازیکنان را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند.

وی در پایان متذکر شد: هر بازیکنی با میانگین قیمت 500 میلیون تومان برای باشگاهش در هر بازی که به میدان نرود حدود 30 میلیون تومان هزینه دارد و در صورتی که 3 تا 4 بازی بازی نکند نزدیک به 100 میلیون باشگاه ضرر می‌کند و این‌ها منهای عدم نتیجه‌گیری تیم است.   

انتهای پیام/63020/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول