اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات استان البرز خبر داد

برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی خبرنگاران کشور در البرز

رئیس خانه مطبوعات البرز از برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی خبرنگاران کشور به میزبانی این استان خبر داد.

برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی خبرنگاران کشور در البرز

مهدی کریمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با تلاش و همدلی اصحاب رسانه در استان البرز شاهد توسعه کمی و کیفی فعالیت این تشکل صنفی هستیم.

وی تصریح کرد: با همفکری خبرنگاران و روزنامه‌نگاران البرزی برنامه‌ریزی کوتاه، میان و بلند مدت برای گسترش فعالیت‌های خانه مطبوعات انجام شده و بخش مهمی از این برنامه در کنار تلاش برای رفع مشکلات اصحاب رسانه، برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و مذهبی است.

این روزنامه‌نگار افزود: در نخستین گام از این برنامه، 45 نفر از خبرنگاران البرزی به کربلای معلی اعزام شده و این سفر روحانی و معنوی تاثیر بسیار خوبی در خبرنگاران حاضر داشته است.

کریمایی گفت: به طور قطع اعزام خبرنگاران البرزی به عتبات عالیات، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را تداوم داده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته نوروز امسال دومین گروه از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران البرزی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح برگزاری یک دوره مسابقات قرآنی ویژه خبرنگاران در دستور کار قرار گرفت که پس از اطلاع دستگاه‌های مسئول و همچنین انجمن‌های صنفی خبرنگاران در استان‌های دیگر، استقبال بسیار خوبی از این طرح به عمل آمد.

رئیس خانه مطبوعات استان البرز افزود: به همین دلیل مقدمات لازم برای برگزاری یک دوره مسابقات کشوری قرآنی ویژه خبرنگاران به میزبانی استان البرز فراهم شده و این برنامه معنوی و مذهبی برای نخستین بار در کشور، به میزبانی البرز اجرا خواهد شد.

کریمایی در پاسخ به این پرسش که مسابقات فوق چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای انجام این مهم هستیم و به احتمال فراوان در اواخر بهمن و یا اوایل اسفند این مسابقات در استان البرز برگزار خواهند شد.

* تلاش برای رفع مشکلات رسانه‌ها توسط خانه مطبوعات البرز

وی در بخش دیگری از سخنان خود رفع مشکلات رسانه‌ها و اهالی مطبوعات در البرز را از جمله اولویت‌های مهم خانه مطبوعات این استان توصیف کرد و گفت: در این زمینه تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

کریمایی افزود: در حال حاضر به دنبال تشکیل و راه‌اندازی شورای حل اختلاف صنفی در خانه مطبوعات هستیم تا مشکلات و اختلافات اصحاب رسانه در این شورا مورد بررسی و اقدامات لازم برای رفع آنها انجام شود.

انتهای پیام/2302/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول