اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

3 تن موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در یاسوج کشف شد

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از کشف سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در این استان خبر داد.

3 تن موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امیر جانی‌پور شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هوشیاری بازرسان سازمان صنعت و معدن بیش از سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در شهر یاسوج کشف شد.

جانی‌پور افزود: این مقدار مواد غذایی در یک شرکت تولیدی نایلون و نایلکس در شهرک صنعتی بلکو و در شرایط بسیار نامناسب نگهداری می‌شدند.

جانی‌پور خاطرنشان کرد: متأسفانه این مواد غذایی در مجاورت مواد شیمیایی قرار داشته و فاقد هرگونه برچسپ، پروانه ساخت و بدون علامت استاندارد بودند.

وی افزود: با این واحد متخلف طبق قانون و مقررات برخورد خواهد شد و مواد غذایی کشف شده طی سیر مراحل قانونی امحا می‌شوند.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر این مواد غذایی وارد چرخه مصرف می‌شد قطعاً‌ آسیب‌های بسیاری را به همراه داشت به خانواده‌ها توصیه کرد که با آموزش به فرزندان خود از خرید کالاهای بدون برچسپ استاندارد و تاریخ تولید خودداری کنند.

جانی‌پور از مردم استان خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری و مشاهده کالاهای تاریخ مصرف گذشته را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت استان و یا اداره‌های شهرستان‌ها اطلاع دهند.

 انتهای پیام/82009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول