اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ارومیه اعلام کرد

تأمین هزینه‌ تعمیر مسکن نیازمندان از محل کمک‌های مردمی

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه گفت: بیش از 90 درصد هزینه‌های مربوط به تعمیر مسکن نیازمندان ارومیه‌ای از محل درآمدهای مردمی کمیته امداد تأمین شده است.

تأمین هزینه‌ تعمیر مسکن نیازمندان از محل کمک‌های مردمی

شهریار حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به کاهش دمای هوا و آغاز بارش‌ برف و باران در مناطق مختلف ارومیه، کمیته امداد این شهرستان با شتاب بیشتری اقدام به ارائه تسهیلات برای تعمیر مساکن مددجویان می‌کند.

وی تصریح کرد: البته این موضوع از ماه‌های گذشته مورد توجه و مساعدت کمیته امداد بوده است، به طوری که امسال افزون بر 824 میلیون ریال برای تعمیرات مسکن مددجویان زیر حمایت کمیته امداد ارومیه پرداخت شده است.

حسین‌زاده در این راستا تعداد کل خانوارهای بهره‌مند از مزایای اجرای این طرح را 140 خانواده اعلام کرد و گفت: این مبالغ برای تعمیرات کلی و جزئی مساکن مددجویان ارائه شده است.

وی با توجه به نقش مهم مشارکت‌های مردمی در اجرای این قبیل طرح‌ها، گفت: هزینه‌های تعمیر 125 مورد از 140 مورد عنوان شده، به ارزش 744 میلیون ریال، صرفا از محل منابع درآمدهای محلی و مشارکت‌های مردمی تأمین شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه ادامه داد: هزینه های تعمیرات 15 مورد دیگر نیز از محل اعتبارات دولتی و به ارزش 80 میلیون ریال تأمین و ارائه شده‌ است.

حسین‌زاده بر لزوم همکاری مردم برای انجام امور خداپسندانه مشابه تأکید کرد و خواستار تداوم مشارکت‌های انسان‌دوستانه آنها به محرومان و نیازمندان شد.

انتهای پیام/61006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول